خانهاخبار
گوشی اوپو A91 با قیمت 285 دلار معرفی شد

گوشی اوپو A91 با قیمت 285 دلار معرفی شد

اوپو از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گوشی اوپو A91 به چیپست مدیاتک هلیو P70 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۹/۲۹

اوپو در کشور چین گوشی های اوپو A91 و اوپو A8 را معرفی کرد. هم اکنون می‌توان در چین این دو گوشی هوشمند را رزرو کرد. اوپو A91 در مقایسه با اوپو A8 به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز شده است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین اصلی چهارگانه بوده و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

ضخامت اوپو A91 برابر با 7.9 میلی‌متر بوده و وزن آن به 172 گرم می‌رسد. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 4025 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 است. این پنل دارای قابلیت‌هایی مانند حالت محافظت از چشم، DC Dimming و نسل سوم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این اسمارت فون برابر با 90.7 درصد است.

قدرت گوشی اوپو A91 توسط چپیست مدیاتک هلیو P70 تامین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. کاربران در این دستگاه می‌توانند از کارت حافظه خارجی استفاده کنند. باتری 4025 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 است. بر اساس ادعای اوپو، در مدت زمان 30 دقیقه شاهد شارژ شدن 50 درصد ظرفیت باتری آن خواهیم بود.

image

شرکت Oppo برای جدیدترین گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و ColorOS 6.1 را در نظر گرفته است. برای بهبود تجربه کاربری در زمینه گیمینگ، این دستگاه دارای قابلیت Game Boost 2.0 است. در بخش بالایی نمایشگر این اسمارت فون چینی شاهد حضور برش قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی اوپو A91 شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 119 درجه، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

اوپو برای دوربین این دستگاه حالت پرتره HDR در نظر گرفته که باعث بهبود کیفیت تصاویر سلفی می‌شود. این دستگاه از دو سیمکارت و شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات گوشی اوپو A91 می‌توان به وای فای، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های قرمز، مشکی، آبی و با قیمت 285 دلار از تاریخ 26 دسامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با عرضه این گوشی هوشمند در کشورهای دیگر در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)