خانهاخبار
چگونه تلویزیون خود را هوشمند کنیم؟

چگونه تلویزیون خود را هوشمند کنیم؟

برای اینکه بتوانید تلویزیون هوشمند داشته باشید حتما نیازی نیست تا هزینه زیادی برای خرید تلویزیون هوشمند پرداخت کنید.
۱۳۹۸/۹/۲۸

شاید خیلی از شما هم نام تلویزیون‌های هوشمند را شنیده باشید اما بد نیست بدانید که این تلویزیون‌ها با وجود اینکه نام هوشمند را با خود به یدک می‌کشند با محصولات هوشمندی مانند گوشی‌های هوشمند فاصله زیادی دارند. انواع مدل‌های میانی این تلویزیون‌ها امکانات ناقصی دارند که به سختی می‌توان  آن‌ها را هوشمند صدا زد و مدل‌هایی که کمی به این دنیای هوشمند نزدیک هستند قیمت‌های بسیار بالایی دارند.

با حضور دستگاه‌هایی مانند اندروید باکس‌ها لازم نیست که مبالغ هنگفتی پرداخت کنید تا بتوانید یکی از این تلویزیون‌های هوشمند را داشته باشید در ضمن اینکه به‌روزرسانی نرم‌افزاری و پشتیبانی نرم‌افزاری تلویزیون‌ها بسیار ضعیف است و به همین سبب سال به سال با ارائه نرم افزارهای جدیدتر برای به روز ماندن شاید مجبور به تعویض سخت افزار خودتان باشید که 100 درصد به صرفه نیست.

اندروید باکس‌ها یا همان اندروید تی وی‌ها که به تازگی در بازار کشورمان جای خود را باز کرده‌اند محصولاتی ارزان قیمت با قابلیت‌های نرم‌افزاری بالا و به‌روزرسانی‌های مداوم و پی در پی هستند که در بیشتر موارد بسیار کارآمدتر از تلویزیون‌ها هستند.

در این مقاله در مورد اندروید باکسی صحبت می‌کنیم که قابلیت‌های جذابی در کنار قیمت پایین و به علاوه امکانات جالب دارد و از همه مهم‌تر برندی ایرانی است. هوما برندی است که اقدام به تولید و عرضه اندروید باکسی کاملا ایرانی کرده که هوما باکس نام دارد.

هوما باکس ظاهر خوبی دارد و اثرنامطلوبی در دکوراسیون شما نمی‌گذارد. کنترلی که برایش در نظر گرفته شده عملکرد خوبی دارد و با کمک پروتکل بلوتوث کار می‌کند که سبب شده در فاصله زیاد و با زاویه بتوانید هوما باکس را با آن کنترل کنید.

image

در بخش سخت‌افزاری امکانات جذابی برای هوما باکس در نظر گرفته شده مانند اینکه امکان اتصال کارت حافظه خارجی یا امکان اتصال هارد اکسترنال به آن وجود دارد.

در بخش نرم‌افزاری می‌توان گفت با یکی از بهترین اندروید باکس‌های موجود در بازار روبرو هستیم که به طور کامل بسته به نیاز کاربران ایرانی بهینه و بومی شده است.

image

بدون شک بزرگ‌ترین هنر و وظیفه این اندروید باکس‌ها استریم فیلم به صورت اینترنتی است که می‌توانید با کمک آن‌ها بدون نیاز به دانلود کردن محتوا، فیلم و ویدیوی خودتان را هر زمانی خواستید با اتصال به منبعی بسیار غنی از ویدیوها و به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید.

صفحه اصلی هوما باکس تب‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با کمک آن‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید به فیلم‌های روز دنیا و ایران از طریق سرورهای فیلیمو دسترسی پیدا کنید امکان این را دارید تا موزیک‌های روز دنیا را با کمک سرویس نواک در اختیار داشته باشید و یا اینکه بتوانید با کمک مجله خبری‌ای که در این صفحه مشاهده می‌کنید از اخبار روز دنیا با سرعت مطلع شوید.

image

 

در نهایت اگر تلویزیونی دارید که هوشمند است می‌توانید با کمک هوما باکس عملکرد بهتر و با سرعت‌تر و البته مدرن‌تری را برای تلویزیون خودتان به همراه بیاورید یا اگر تلویزیون هوشمند ندارید و قصد دارید برای خرید یک تلویزیون هوشمند اقدام کنید خرید هوما باکس می‌تواند هزینه کمتری را به شما تحمیل کند در ضمن اینکه قابلیت‌های هوشمندی بیشتری دارد و می‌توانید به یک محصول هوشمند کامل روی آن حساب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هوما باکس و خرید این محصول می‌توانید به وبسایت هوما مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۹/۳۰
می شود بازی های اندرویدی هم نصب کرد؟