خانهاخبار
رندری از کنترلر احتمالی پلی استیشن 5 منتشر شد

رندری از کنترلر احتمالی پلی استیشن 5 منتشر شد

وب‌سایت LetsGoDigital بر مبنای طرح‌هایی که در یکی از پتنت‌های سونی وجود داشته، رندری از کنترلر احتمالی PS5 ساخته و آن را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۹/۲۹

سونی در طول چند هفته اخیر اطلاعات مختلفی را درباره کنترلر کنسول PS5 منتشر کرده اما هنوز تصویری رسمی از این دسته که احتمالا DualShock 5 نامیده خواهد شد در دسترس نیست. این شرکت دیروز محصولی جانبی را برای DualShock 4 معرفی کرد که چند دکمه قابل شخصی‌سازی به این کنترلر اضافه می‌کند. این دستگاه برای PS4 به بازار آمده اما ممکن است در DualShock 5 و همراه با PS5 نیز به کار گرفته شود. اکنون اگرچه هنوز باید تا رونمایی رسمی از پلی استیشن ۵ و کنترلر آن صبر کنیم، ولی رندری جدید از DualShock 5 منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

DualShock 4 با محصول جانبی جدید سونی

این کنترلر شباهت زیادی به DualShock 4 دارد و به گفته سازنده اثر یعنی وب‌سایت LetsGoDigital، بر اساس طرح‌های موجود در یکی از پتنت‌های سونی ساخته شده که در ماه نوامبر ثبت شده است. به عبارت دیگر، رندر زیر طرحی مفهومی نیست که صرفا از روی تصورات طراح آن ساخته شده باشد.

کنترلری که در این تصویر می‌بینید، هیچ دکمه‌ای در بخش پشتی خود ندارد، اما دسته‌ای که همراه با PS5 عرضه می‌شود احتمالا در پشت خود دکمه خواهد داشت. در بخش جلو همان دکمه‌های همیشگی دیده می‌شود.

از تفاوت‌های قابل توجه این کنترلر می‌توانیم به ضخامت بیشتر آن اشاره کنیم. گفته می‌شود که این دستگاه فناوری پیشرفته هپتیک خواهد داشت تا سیستم بازخورد قوی‌تر و دقیق‌تری را در بازی‌ها به کاربر ارائه کند. به‌علاوه، انتظار افزایش توان باتری و بلندگوی آن وجود دارد. به همین خاطر طبیعی است که ابعاد DualShock 5 افزایش پیدا کند.

پلی استیشن ۵ رسما در انتهای سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شود. انتظار داریم سونی در مراسم ویژه‌ای در ماه فوریه ۲۰۲۰ این کنسول را به طور کامل معرفی کند.

DualShock 5

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۹/۲۹
کنترلر جدیدش اگه این باشه باحاله ایول