خانهاخبار
ردمی 9 احتمالا با هلیو G70 اوایل سال 2020 عرضه می‌شود

ردمی 9 احتمالا با هلیو G70 اوایل سال 2020 عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های جدید، گفته می‌شود که شیائومی تلفن هوشمند ردمی 9 را با پردازنده هلیو G70 مدیاتک در سه‌ماهه نخست سال 2020 روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۹/۲۸

شعبه هند شیائومی در ماه سپتامبر از موبایل ردمی 8A رونمایی کرد. این شرکت در ادامه در ماه اکتبر ردمی 8 را با مشخصات کمی بهتر روانه بازار هند نمود. حالا گزارش جدید وب‌سایت 91mobiles مدعی است که شیائومی احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۰ ردمی ۹ را عرضه خواهد کرد. این سایت می‌گوید ردمی ۹ ابتدا در چین و بعد با فاصله کوتاهی راهی بازار هند می‌شود. در ادامه با بخشی از مشخصات احتمالی این دستگاه آشنا می‌شویم.

ردمی ۹ احتمالا بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد بود و نمایشگری ۶.۶ اینچی همراه با ناچ خواهد داشت. این تلفن هوشمند از چیپست مدیاتک هلیو G70 استفاده خواهد کرد که گفته می‌شود به عنوان نسخه ضعیف‌تر هلیو G90 و G90T طراحی شده است. شایعات حاکی از آن هستند که ردمی ۹ همراه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید، اما عرضه این دستگاه در سایر ظرفیت‌های حافظه دور از انتظار نیست.

ردمی ۹ قرار است در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ در چین معرفی شود. هنوز مشخص نیست که ردمی ۸ هم همراه با این دستگاه در همین سه‌ماهه وارد بازار چین می‌شود یا نه. طرفداران شیائومی می‌توانند از ردمی ۹ انتظار کارایی بیشتر و دوربین بهتری را داشته باشند. این دستگاه احتمالا از MIUI 11 استفاده خواهد کرد که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس نیست، اما برای این که تخمینی از قیمت این تلفن هوشمند داشته باشیم می‌توانیم نگاهی به مشخصات و قیمت ردمی ۸ بیندازیم. ردمی ۸ با نمایشگر ۶.۲۲ اینچی IPS LCD، چیپست اسنپدراگون ۴۳۹، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین عقب دوگانه (۱۲ + ۲ مگاپیکسلی) به بازار آمد. این دستگاه در مدل ۳ + ۳۲ گیگی و ۴ + ۶۴ گیگی به ترتیب ۱۲۸ و ۱۴۳ دلار قیمت داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)