خانهاخبار
نسل دوم هواوی میت ایکس در MWC 2020 معرفی می‌شود

نسل دوم هواوی میت ایکس در MWC 2020 معرفی می‌شود

طبق اعلام یکی از مدیران شرکت هواوی، موبایل تاشوی جدید آن‌ها با نام Huawei Mate Xs در ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۹/۲۷

مدیر کسب و کار مصرف‌کنندگان هوآوی، یو چنگ‌دانگ، اخیرا در گفتگو با رسانه‌های فرانسوی اعلام کرده که این شرکت در رویداد MWC 2020 از نسخه ارتقایافته میت ایکس رونمایی خواهد کرد. این تلفن هوشمند دومین موبایل تاشوی هوآوی خواهد بود که قرار است طراحی بهتر، لولای مناسب‌تر، نمایشگر منعطف و پردازنده‌ای قوی‌تر داشته باشد. گفته شده نام این دستگاه Huawei Mate Xs خواهد بود.

رویداد MWC 2020 در ماه فوریه سال آینده میلادی برگزار می‌شود. این دستگاه احتمالا با چیپست Kirin 990 5G عرضه می‌شود و تمرکز هوآوی بر تقویت استحکام دستگاه خواهد بود تا خود را از انتقاداتی که مبنی بر شکنندگی بالای دستگاه‌های تاشو مطرح می‌شود جدا کند.

یو چنگ‌دانگ متذکر شد که تلفن هوشمند تاشوی هوآوی در اروپا به فروش خواهد رسید. البته او دقیقا اعلان نکرد که منظورش میت ایکس است یا میت ایکس اس. فراموش نکنیم که محصولات هوآوی همچنان در استفاده از خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل مشکل دارند و از این حیث به راحتی نمی‌توانند نظر کاربران اروپایی را جلب کنند. با این حال، طبق گزارش‌ها، این شرکت علی‌رغم تحریم‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته بیشتر از همیشه به جایگاه سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل دنیا نزدیک شود.

چندی قبل، یکی دیگر از مدیران هوآوی به نام هه گانگ هم اعلام کرده بود که میت ایکس اس از پردازنده Kirin 990 5G استفاده خواهد کرد. گفتنی است، یو چنگ‌دانگ در این نشست خبری اظهار داشت که او «می‌خواهد [این نسخه] از مدل موجود در بازار نازک‌تر و سبک‌تر باشد.» با این حساب باید با دستگاهی شیک‌تر و مدرن‌تر از قبل روبرو باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)