خانهاخبار
رندرهای جدید طراحی گلکسی A21 را به ما نشان می‌دهند

رندرهای جدید طراحی گلکسی A21 را به ما نشان می‌دهند

ساعاتی قبل تصاویری از کیس گلکسی A21 منتشر شد که در آن می‌توانیم نگاهی به طراحی این تلفن هوشمند داشته باشیم. گلکسی A21 طراحی متفاوتی نسبت به اکثر اعضای خانواده گلکسی A 2020 سامسونگ دارد.
۱۳۹۸/۹/۲۷

سامسونگ تمام اسامی مدل‌های گلکسی A11 تا گلکسی A91 را برای سری گلکسی A 2020 رزرو کرده و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به یکی از گوشی‌های پایین‌رده این سری رسیده است. در ادامه رندرهای کیسی را مشاهده می‌کنید که احتمالا متعلق به گلکسی A21 خواهد بود.

گلکسی A21 سامسونگ برخلاف اکثر تلفن‌های جدید این شرکت از طراحی ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. با این حساب، اگر این دستگاه را در کنار گلکسی A01 قرار دهیم که ساعاتی پیش معرفی شد، به نظر می‌رسد که طراحی حفره‌ای دوربین سلفی صرفا در اختیار گوشی‌های قوی‌تر سامسونگ در نظر گرفته شده است.

image

به هر روی، گلکسی A21 در قاب عقب خود دوربینی سه‌گانه خواهد داشت که احتمالا شامل سنسورهای عریض، فوق عریض و عمق است. علاوه بر این، می‌توانیم وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در پشت بدنه این دستگاه را مشاهده کنیم.

سری گلکسی A 2020 به‌زودی با اعضای جدید خود وارد بازار می‌شود. تا این لحظه، علاوه بر گلکسی A01 شاهد رونمایی از گلکسی A51 و گلکسی A71 نیز بوده‌ایم. در هفته‌های پیش رو احتمالا گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت نیز معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)