خانهاخبار
مشخصات گوشی ریلمی X50 5G فاش شد

مشخصات گوشی ریلمی X50 5G فاش شد

شرکت ریلمی به دنبال رونمایی از یک گوشی هوشمند 5G است. به تازگی مشخصات گوشی ریلمی X50 5G در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۹/۲۶

گوشی معرفی نشده ریلمی با شماره مدل RMX2051 به تازگی از سوی CMIIT در چین تاییدیه دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. از چند هفته پیش شرکت ریلمی به عرضه گوشی Realme X50 به عنوان اولین گوشی 5G خود اشاره کرده است. با توجه به این موضوع، این اسمارت فون با شماره مدل RMX2051 5G می‌تواند گوشی ریلمی X50 5G باشد. تاییدیه CMIIT اطلاعاتی از این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد؛ با این حال یک افشاگر چینی مشخصات آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

بر اساس اعلام این افشاگر، گوشی ریلمی X50 5G به یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD مجهز می‌شود. اولین تیزر رسمی این اسمارت فون ماه گذشته از سوی شرکت ریلمی منتشر شد. این تیزر به استفاده از دوربین سلفی دوگانه در این دستگاه اشاره داشت. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 765G تامین می‌شود که دارای مودم 5G است. این پردازنده امکان پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G دوگانه را برای گوشی آینده ریلمی فراهم می‌کند.

image

دوربین پشتی این گوشی هوشمند به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در حال حاضر تاییدیه‌ای مبنی بر استفاده از سنسور سونی IMX686 در این محصول منتشر نشده است. اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده؛ با این حال می‌دانیم از فناوری شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه به صورت رسمی در تاریخ 5 ژانویه 2020 از راه می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)