خانهاخبار
تصویری از محافظ صفحه گلکسی اس 11 منتشر شد

تصویری از محافظ صفحه گلکسی اس 11 منتشر شد

افشاگر معروف توئیتی در پستی جدید تصویری از محافظ صفحه گلکسی اس 11 را با کاربران به اشتراک گذاشته تا بتوانیم حاشیه‌های بسیار باریک این گوشی را ببینیم.
۱۳۹۸/۹/۲۶

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی اس ۱۱ کم‌کم اخبار و اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر می‌شود. امروز هم در اقدامی دیگر از سوی افشاگر معروف توئیتری Ice Universe، شاهد انتشار تصویر محافظ صفحه گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس هستیم.

این تصویر به ما نشان می‌دهد که حاشیه‌های اطراف صفحه در پرچمداران سری گلکسی اس ۱۱ چقدر کم و باریک است. علاوه بر این، می‌توانیم ببینیم که مثل سری نوت خمیدگی صفحه چگونه کاهش پیدا کرده است.

image

بر اساس گزارش‌ها، گلکسی اس ۱۱ نمایشگری ۶.۳ اینچی و اس ۱۱ پلاس نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع آمولد خواهند داشت. پردازنده این سری اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ است که طبق شایعات امسال قرار است از پردازنده کوآلکام در مناطق بیشتری استفاده شود.

گلکسی اس ۱۱ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی و گلکسی اس ۱۱ پلاس احتمالا از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. این سری به رابط کاربری One UI 2.0 مجهز می‌شود که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده. گفته می‌شود ضخامت دستگاه ۷.۸ میلی متر خواهد بود که با ماژول دوربین به ۸.۹ میلی متری می‌رسد.

بر اساس گزارش‌ها، سری گلکسی اس ۱۱ در مراسمی ویژه در تاریخ ۲۹ بهمن در شهر سن فرانسیسکو معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)