خانهاخبار
گوشی ریلمی X2 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی ریلمی X2 به صورت رسمی معرفی شد

ریلمی گوشی هوشمند جدید خود با نام ریلمی X2 را در معرض دید عموم قرار داد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز شده است.
۱۳۹۸/۹/۲۶

ریلمی در نوامبر سال جاری میلادی در کشور هند از گوشی هوشمند ریلمی X2 پرو با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی کرد. امروز این شرکت چینی نسخه ضعیف‌تر آن را معرفی کرد. ریلمی X2 به همراه هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر در معرض دید عموم قرار گرفت. ریلمی ایکس 2 در ماه سپتامبر در کشور چین معرفی شده بود و حال شاهد رونمایی از آن برای بازار هند هستیم. این دستگاه به نمایشگر برش خورده، پردازنده اسنپدراگون 730G و دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ریلمی ایکس 2 از صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 بهره می‌برد. این سبک طراحی باعث شده نسبت نمایشگر به بدنه آن به 91.9 درصد برسد. پنل جلویی و پشتی آن با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. وظیفه تامین قدرت گوشی Realme X2 بر عهده چیپست اسنپدراگون 730G است. این پردازنده از 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بهره می‌برد و با لیتوگرافی 8 نانومتری توسعه پیدا کرده است. این گوشی هوشمند Realme در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم LPDRR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 مجهز شده است که البته می‌توان در آن از کارت حافظه خارجی نیز استفاده کرد.

برش قطره‌ای نمایشگر این دستگاه سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می‌کند. این دستگاه از قابلیت لرزشگیر برای فیلم‌های گرفته شده با دوربین سلفی و همچنین ویژگی NightScape بهره می‌برد. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ GW1 است که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی سوپر واید با زاویه دید 119 درجه، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی پرتره همراهی می‌شود. دوربین ریلمی X2 از EIS، حالت بوکه، حالت Super Night، فیلم‌برداری 4K به صورت 30 فریم بر ثانیه و 1080p به صورت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

image

این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض از اندروید 9.0 پای بهره می‌برد و دارای پوسته ColorOS 6 است. شرکت ریلمی برای گیمرها ویژگی‌های GameBoost 2.0 و Game Assistant را در نظر گرفته است. ریلمی X2 با توجه به قدرت سیگنال، می‌تواند به صورت هوشمند میان دیتا و وای فای سوییچ کند. قابلیت وای فای دوگانه امکان اتصال همزمان به دو شبکه وای فای را برای کاربر فراهم می‌کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از صدای Hi Res و دالبی اتموس است.

انرژی گوشی Realme X2 را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 Flash Charge است. این فناوری قابلیت شارژ سریع 30 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که این موضوع به معنای شارژ کامل باتری آن در مدت زمان 75 دقیقه است. با 19 دقیقه شارژ، 50 درصد ظرفیت باتری شارژ می‌شود. از راه‌های ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه ارتباطی 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث 5.0، GPS، NFC، USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

گوشی ریلمی ایکس 2 در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 240 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 268 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 282 دلار

این گوشی هوشمند از تاریخ 20 دسامبر وارد بازار می‌شود و می‌توان آن را در رنگ‌های سفید، آبی و سبز سفارش داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)