خانهاخبار
هندزفری Realme Buds Air با شارژر بیسیم و قیمتی ارزان معرفی شد

هندزفری Realme Buds Air با شارژر بیسیم و قیمتی ارزان معرفی شد

شرکت ریلمی امروز از ایرباد کاملا بیسیمی رونمایی کرد که علی‌رغم برخورداری از طراحی ایرپاد اپل قیمتی بسیار پایین‌تر از این هندزفری بیسیم دارد.
۱۳۹۸/۹/۲۶

ریلمی امروز با برگزاری رویدادی بزرگ در دهلی نو هند رسما از هندزفری بیسیم Realme Buds Air رونمایی کرد. این محصول با شمایلی شبیه ایرپاد اپل اما با قیمتی بسیار پایین وارد بازار می‌شود.

image

Realme Buds Air به جمع Realme Buds و Realme Buds Wireless می‌پیوندد تا ویترین هندزفری‌های این شرکت را گسترده‌تر کند. این هندزفری کیسی پلاستیکی با قابلیت شارژ بیسیم دارد که با باز کردن در آن می‌توانید به راحتی این محصول را به دستگاه خود متصل کنید. Realme Buds Air از پروتکل Google Fast Pair پشتیبانی می‌کند تا با سهولت بتوانید در سریع‌ترین زمان به این دستگاه وصل شوید.

مدیر محصول شعبه هند ریلمی در رویداد امروز این شرکت گفت Realme Buds Air از تراشه اختصاصی R1 استفاده می‌کند که با کمک بلوتوث ۵ تاخیر این هندزفری را فوق‌العاده کم می‌کند. افزون بر این، قابلیتی به نام Gaming Mode در این دستگاه قرار داده شده که طبق ادعای ریلمی لگ صدا را به ۱۲۰ میلی ثانیه یعنی نصف استاندارد ۲۰۴ میلی ثانیه‌ای می‌رساند.

image

هر گوشی این هندزفری دو میکروفون دارد که یکی برای تماس و دیگری برای کاهش نویز در هنگام تماس است. به‌علاوه، این محصول یک تقویت‌کننده ۱۲ میلی متری باس دارد که می‌تواند صدایی شفاف‌تر را به گوش کاربر برساند.

image

Realme Buds Air دارای سنسورهای مجاورت اپتیکال است که می‌توانید آن‌ها را برای قطع و پخش خودکار صدا در هنگام درآوردن دستگاه از گوش خود تنظیم کنید. همچنین، کنترل‌هایی به صورت لمسی برای قطع و پخش، فعال‌سازی دستیار صوتی، پاسخگویی به تماس‌ها و غیره در این محصول تعبیه شده است. ریلمی رسما اشاره‌ای به ظرفیت باتری این دستگاه نکرده، اما قول داده که Realme Buds Air می‌تواند با هر شارژ تا ۳ ساعت دوام بیاورد و کیس آن هم ۱۷ ساعت شارژ بیشتر را به شما ارائه می‌کند.

Realme Buds Air در رنگ‌های سفید، زرد و مشکی از تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه حدودا ۵۶ دلار است و به‌زودی یک شارژر بیسیم نیز برای آن معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)