خانهاخبار
برای خرید اقساطی لپ‌تاپ سری هم به ایزی مارکت بزنید

برای خرید اقساطی لپ‌تاپ سری هم به ایزی مارکت بزنید

اگر قصد خرید لپ‌تاپ یا کالای آی تی را به‌صورت اقساطی دارید سری هم به ایزی مارکت بزنید.
۱۳۹۸/۹/۲۶

بنابر اعلام ایزی مارکت، ضرورت نیاز به استفاده از اینترنت در زندگی روزمره طی سال‌های اخیر غیرقابل‌ انکار است. این میزان وابستگی به اینترنت تا حدی است که اکثر اقشار جامعه در هر روز کاری یا زندگی شخصی‌شان، حداقل با یک کالای آی تی که می‌تواند گوشی هوشمند یا رایانه شخصی و سایر لوازم و ملزومات جانبی آن و یا لوازم اتصال به اینترنت باشد سر و کار داشته باشند.

استفاده از رایانه‌های شخصی همراه، یا اصطلاحاً لپ‌تاپ‌ها نیز به‌واسطه این حجم استفاده از اینترنت جهت امور تجاری و یا علمی گسترش بسیاری یافته است، به‌نحوی‌که بسیاری از آحاد جامعه ضرورت داشتن آن را در کنار سایر وسایل زندگی‌شان حس کرده‌اند.

نوسانات نرخ ارز در کشورمان طی دو سال اخیر و روند صعودی آن، بازار آی تی را که عمدتا شامل کالاهای وارداتی هستند دستخوش تغییرات زیادی کرده، به‌طوری‌ که بهای بسیاری از این محصولات افزایش قابل‌ توجهی یافته است.

image

بازار لپ‌تاپ نیز که از مهم‌ترین گروه‌های این محصولات بشمار می‌آید از این قاعده مستثنی نبوده و در بیشتر برندهای مطرح و مدل‌های مختلف آن‌ها تقریباً شاهد این رشد قیمت‌های چشمگیر بودیم.

یکی از مخاطبان اصلی بازار آی تی کشور قشر دانشجو و دانش‌آموز است. ضرورت داشتن رایانه شخصی و یا خرید یک لپ‌تاپ مناسب و کارآمد همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، دغدغه بسیاری از افراد این بخش بزرگ جمعیتی بازار هدف کالای آی تی می‌باشد. بی‌شک تأمین منابع مالی خرید لپ‌تاپ در شرایط کنونی بازار، این گروه از جامعه را با مشکل روبرو کرده است!

فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت که طی ماه‌های اخیر عرضه لپ‌ تاپ‌ های برند مطرح ایسوس را با گارانتی معتبر یکپارچه و قیمت مناسب آغاز کرده، بتازگی خدمت جدیدی را برای تسهیل در خرید این محصولات ارائه داده است. ایزی مارکت در هفته گذشته قرار داد همکاری فروش اقساطی کالا را با یکی از استارت آپ‌های فعال حوزه آی تی (این حوزه) منعقد کرده و از این‌ پس تمامی علاقه‌مندان و مشتریان می‌توانند در صورت تمایل از امکان خرید کالا به‌صورت اقساطی بهره‌مند شوند.

image

از ویژگی‌های مهم این امکان جدید می‌توان به استفاده از این طرح برای خرید اقساطی کلیه کالاهای ایزی مارکت با قیمت بالاتر از ۳۰۰ هزار تومان اشاره کرد. ویژگی حائز اهمیت دیگر این طرح پرداخت یک درصد از سهم قسط خریدار توسط ایزی مارکت می‌باشد که می‌تواند برای مشتریان علاقه‌مند به خرید اقساطی جالب‌ توجه باشد. اصالت کالا، گارانتی معتبر، تخفیفات متنوع و طرح‌های فروش ویژه گوناگون نیز می‌تواند در کنار طرح فروش اقساطی خاطر مشتریان را آسوده‌تر نماید.

اگر شما هم قصد خرید لپ‌تاپ و یا سایر کالاهای مورد نیاز آی تی را دارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر تصمیمی سری هم به ایزی مارکت easymarket.ir بزنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mashghazanfar

۱۳۹۸/۹/۲۶
چنتا لپ تاپ رده پایین گذاشته که قیمت نصفشونم نزده. هیچ توضیحی هم در مورد فروش اقساطی نداده.

سهیل نظری

۱۳۹۸/۹/۲۶
من از ایزی مارکت خرید کردم و مشکلی نداشتم و همه چیز خوب بود