خانهاخبار
وان پلاس در CES 2020 موبایلی مفهومی معرفی می‌کند

وان پلاس در CES 2020 موبایلی مفهومی معرفی می‌کند

وان پلاس پیش‌تر از طریق پوستری اعلام کرده بود که در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی 2020 حضور خواهد یافت، حالا مشخص شده که باید در مراسم این شرکت منتظر چه محصولی باشیم.
۱۳۹۸/۹/۲۶

وان پلاس چند روز پیش با انتشار پوستری اعلام کرد که در نمایشگاه CES 2020 رویدادی ویژه برگزار خواهد کرد. در ابتدا مشخص نبود باید چه انتظاری از این رویداد داشته باشیم. اما مدیرعامل این شرکت، پیت لاو، اخیرا در صفحه توئیتر خود اطلاعات بیشتری درباره این رویداد ویژه اعلام کرده است.

آقای لاو می‌گوید در رویدادی که در حوالی هفتم تا دهم ژانویه ۲۰۲۰ در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، وان پلاس از یک تلفن هوشمند مفهومی رونمایی خواهد کرد. فعلا اطلاعات خاصی درباره این محصول در دسترس نیست، اما با توجه به نام آن احتمالا باید منتظر دستگاهی با ویژگی‌های نوآورانه و شگفت‌انگیز باشیم.

در حال حاضر سه احتمال برای این محصول مطرح می‌شود: موبایلی میان‌رده، ایرفونی کاملا بی‌سیم یا تلفن هوشمندی با طراحی تاشو. از آن‌جایی که این رویداد در نمایشگاه CES برگزار می‌شود و امسال سال شکوفایی دستگاه‌های تاشو است، احتمال معرفی دستگاهی مفهومی از وان پلاس در گروه موبایل‌های تاشو قوی‌تر از دو مورد دیگر به نظر می‌رسد.

با این حال، تمام این صحبت‌ها صرفا گمانه‌زنی است و شاید در نهایت با محصولی کاملا متفاوت روبرو شویم. هرچند هنوز چند هفته تا CES 2020 باقی مانده، اما انتظار می‌رود که در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری درباره این محصول به اشتراک گذاشته شود.

وان پلاس که چند سالی است با معرفی موبایل‌های مقرون به صرفه شهرت خوبی برای خود دست و پا کرده، حالا در پی افزایش تنوع محصولات خود است. آن‌ها چندی قبل اولین تلویزیون هوشمند خود را در هند معرفی کرده و پیش‌تر هدفون بلوتوث بیسیم روانه بازار کرده بودند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)