خانهاخبار
قیمت، رنگ و حافظه‌های سری اوپو رینو 3 مشخص شد

قیمت، رنگ و حافظه‌های سری اوپو رینو 3 مشخص شد

امروز در چند گزارش متوالی مشخص شد که سری اوپو رینو 3 با چه رنگ‌ها و حافظه‌هایی به بازار می‌آید و برای هر مدل چه هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۸/۹/۲۶

اوپو رینو ۳ و رینو ۳ پرو 5G قرار است در تاریخ ۵ دی رسما معرفی شوند. امروز بالاخره مشخص شد که این دو گوشی در چه رنگ‌ها و حافظه‌هایی به بازار می‌آیند. بر اساس اعلام فروشگاه OPPOShop.cn رینو ۳ در چهار رنگ طیف‌های طلوع، سفید مه‌آلود، مشکی و آبی شبانه روانه بازار می‌شود. البته رینو ۳ و رینو ۳ پرو 5G در وبسایت JD.com رنگ دیگری به نام «سفید مهتابی» هم دارند.

در جدیدترین گزارش، صفحه رزرواسیون رینو 3 5G نشان می‌دهد که این گوشی در دو مدل با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. قیمت این دو مدل به ترتیب ۴۵۸ و ۵۱۵ دلار خواهد بود.

رینو 3 پرو 5G نیز در دو مدل با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید که قیمت مدل اول ۵۲۹ دلار و قیمت مدل دوم ۶۰۱ دلار است. البته فعلا بهتر است این اطلاعات را قطعی تلقی نکنیم.

image

در خبر بعدی، رینو ۳ پرو 5G با شماره مدل PCRM00 و مشخصاتی مثل ۸ گیگ رم و اندروید ۱۰ در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. هرچند گیک‌بنچ نام پردازنده هشت هسته‌ای این دستگاه را نشان نمی‌دهد، ولی اوپو رسما اعلام کرده که این گوشی از اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. موبایل اوپو رینو ۳ پرو 5G در حالت‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۲۸۴۷ و ۷۶۸۶ شده است.

اوپو رینو ۳ فایو جی احتمالا نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD دارد که بالای آن ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. در آن سو، رینو ۳ پرو 5G دارای نمایشگری خمیده از نوع آمولد با کیفیت +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. هر دو دستگاه حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای دارند. موتور محرک مدل عادی رینو ۳ پردازنده دیمنسیتی 1000L مدیاتک و مدل پرو اسنپدراگون 765G کوآلکام است.

هر دو دستگاه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارند اما رینو ۳ فایو جی در قاب عقب خود مجهز به دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است. در حالی که رینو ۳ پرو از لنزهای ۶۴ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هر دو گوشی اوپو باتری ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی دارند و هیچ کدام از شکاف کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)