خانهاخبار
تصویر تازه‌ای از ماژول دوربین گلکسی اس 11 پلاس فاش شد

تصویر تازه‌ای از ماژول دوربین گلکسی اس 11 پلاس فاش شد

افشاگر معروف Ice Universe با انتشار تصویری در توئیتر خود بخشی از ماژول دوربین گلکسی اس 11 پلاس را به نمایش گذشت. در این تصویر می‌توانیم سه لنز این دستگاه را مشاهده کنیم.
۱۳۹۸/۹/۲۵

با توجه به شایعات انتظار داریم که در اواخر بهمن ماه امسال شاهد رونمایی از گلکسی اس ۱۱ باشیم. حالا افشاگر معروف Ice Universe تصویر تازه‌ای از دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس منتشر کرده که در آن می‌توانیم قسمت سمت چپ ماژول این دوربین را ببینیم. چیدمان لنزهای موجود در این تصویر شبیه گلکسی نوت ۱۰ پلاس به نظر می‌رسد. البته این افشاگر می‌گوید علاوه بر سه لنزی که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک فلش LED و یک سنسور سه‌بعدی زمان پرواز نیز روی این دستگاه وجود دارد.

با وجود این که پیش‌تر برخی رندرها از وجود پنج لنز در دوربین گلکسی اس ۱۱ حکایت داشتند، اما تاکنون هیچ گزارش یا شایعه موثقی از وجود دوربین پنجم در این دستگاه خبر نداده است. به همین خاطر احتمال داده می‌شود که رندرها دو سنسور مربوط به زمان پرواز را که به طور مشترک تشکیل یک دوربین ToF می‌دهند، به عنوان دو دوربین در نظر گرفته باشند.

دوربین‌های ToF یک ماژول فرستنده و یک ماژول گیرنده دارند، به همین دلیل است که گلکسی اس ۱۰ فایو جی در دوربین جلوی خود به جای دو حفره سه حفره دارد. گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز که در قاب عقب آن پنج سنسور به چشم می‌خورد، به همین صورت است؛ یعنی دو سنسور آن برای دوربین ToF استفاده می‌شود. در نتیجه گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز احتمالا همین گونه خواهد بود.

حال، با وجود این که تعداد دوربین‌های گلکسی اس ۱۱ احتمالا تغییری نخواهد داشت، مشخصات این سنسورها تغییرات زیادی کرده است. سنسور اصلی دوربین این گوشی احتمالا سنسوری اختصاصی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی است و کنار آن لنزی از نوع تله‌فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری قرار دارد. لنز سوم اما که در این تصویر به شکل مربعی دیده می‌شود، احتمالا مربوط به سنسور پریسکوپ است که حالا برای اولین بار آن را از نمای نزدیک می‌بینیم.

البته Ice Universe هیچ منبعی را برای این تصویر مشخص نکرده، بنابراین بهتر است آن را قطعی تلقی نکنیم. در حال حاضر شایعات زیادی درباره گلکسی اس ۱۱ منتشر می‌شود و اگرچه که این افشاگر از افراد معتبر در زمینه افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ است، اما هنوز زمان زیادی تا عرضه این گوشی باقی مانده و فعلا برای نتیجه‌گیری زود است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)