خانهاخبار
تصاویر رسمی Axon 10s Pro با اسنپدراگون 865 منتشر شد

تصاویر رسمی Axon 10s Pro با اسنپدراگون 865 منتشر شد

شرکت ZTE که چند روز پیش از معرفی Axon 10s Pro در MWC 2020 خبر داده بود حالا تصاویری از این گوشی را منتشر کرده است. این گوشی از اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۹/۲۵

شرکت ZTE ابتدای سال ۲۰۱۹ از اولین موبایل 5G خود با نام Axon 10 Pro 5G رونمایی کرد. این شرکت چند روز پیش گفت که نسخه دوم گوشی مذکور را با نام Axon 10s Pro در MWC 2020 معرفی خواهد کرد. حالا امروز تصاویری از این موبایل با پشتیبانی از فناوری 5G در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است.

با وجود این که در پست رسمی ZTE اثری از نام اسنپدراگون ۸۶۵ دیده نمی‌شود، اما این شرکت بعدا در بخش نظرات پست خود تایید کرد که پرچمدار جدیدش از جدیدترین چیپست کوآلکام استفاده می‌کند. این چیپست با مودم 5G اسنپدراگون X55 ترکیب می‌شود تا پهنای باند سریع‌تر و سرعت بالاتر نسل پنجم ارتباطات را برای Axon 10s Pro به ارمغان بیاورد.

image

با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که از نظر ظاهری هیچ تغییری در این دستگاه اعمال نشده است. اکسون 10s پرو دوربینی سه‌گانه دارد که دو لنز درون ماژولی مشترک و یک لنز به صورت جداگانه در زیر آن قرار گرفته است. رنگ این گوشی مشکی به نظر می‌رسد اما ZTE می‌گوید رنگ آن ترکیب جدیدی به نام Qiang است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)