خانهاخبار
رندرهای جدیدی از گلکسی اس 11 سامسونگ منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی اس 11 سامسونگ منتشر شد

وب‌سایت معروف LetsGoDigital مبتنی بر تصاویر زنده گلکسی اس 11 رندرهای جدیدی از این تلفن هوشمند منتشر کرده که روی ماژول دوربین بزرگ این دستگاه تاکید دارد.
۱۳۹۸/۹/۲۵

گلکسی اس ۱۱ سامسونگ احتمالا در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ مصادف با ۲۹ بهمن معرفی خواهد شد و اگرچه با بسیاری از ویژگی‌های این تلفن هوشمند آشنا شده‌ایم اما فعلا فقط دو تصویر زنده از این گوشی منتشر شده که به جز ماژول بزرگ دوربین چیز زیادی از این دستگاه به ما نشان نداده است. در نتیجه همچنان باید به رندرها اتکا کنیم. حالا امروز وب‌سایت LetsGoDigital بر اساس همان تصاویر زنده رندرهای مفهومی جدیدی منتشر کرده که گلکسی اس ۱۱ را نشان می‌دهد.

این رندرها تاکید زیادی روی ماژول دوربین بزرگ گلکسی اس ۱۱ دارند. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که این ماژول ۱.۱ میلی متر به ضخامت پرچمدار بعدی سامسونگ اضافه می‌کند. این شیوه طراحی احتمالا به مذاق بسیاری از کاربران خوش نخواهد آمد، اما فناوری‌های جذابی درون آن نهفته شده است.

image

گلکسی اس ۱۱ سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت که کنار آن لنزی با قابلیت زوم ۵ برابری قرار می‌گیرد. به‌علاوه، دو سنسور دیگر نیز روی این محصول تعبیه خواهد شد که یکی لنز فوق عریض و دیگری سنسور زمان پرواز خواهد بود. از سنسور زمان پرواز یا ToF برای تشخیص عمق استفاده می‌شود.

گلکسی اس ۱۱ احتمالا دو نسخه دارد: یکی که از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و دیگری که با اگزینوس ۹۹۰ به بازار می‌آید. هر دو تراشه مجهز به فناوری 5G هستند و امسال احتمالا شاهد عرضه مدل‌های بیشتری با اسنپدراگون ۸۶۵ خواهیم بود. در کنار این‌ها، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس ۱۱ شارژ بیسیم، گواهی IP68 و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای نیز داشته باشد. سامسونگ در حال حاضر مشغول کار روی One UI 2.0 است که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)