خانهاخبار
نمونه عکس‌های دوربین Vivo X30 و تصویر زنده این گوشی منتشر شد

نمونه عکس‌های دوربین Vivo X30 و تصویر زنده این گوشی منتشر شد

مدیر محصول شرکت ویوو امروز چند نمونه عکس از دوربین Vivo X30 را به اشتراک گذاشت و در ادامه تصویری زنده از تلفن هوشمند آتی این شرکت در فضای آنلاین پخش شد.
۱۳۹۸/۹/۲۴

در هفته‌های گذشته اخبار و شایعاتی زیادی پیرامون Vivo X30 منتشر شده بود و امروز نیز شاهد انتشار گزارش جدیدی درباره این محصول هستیم. مدیر محصول این شرکت چینی، هان بوشیائو، چند تصویر جذاب از نمونه عکس‌های ثبت‌شده با دوربین Vivo X30 را منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

image

همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، مدیر محصول ویوو عکسی از آسمان‌خراش‌های شهر پکن را به اشتراک گذاشته اما ماجرا در ادامه تصاویر جذاب می‌شود. اگر به عکس‌های زیر دقت کنید، همان منظره رفته‌رفته بزرگ‌نمایی می‌شود تا سرانجام عبارت CM CENTER را بر روی یکی از برج‌ها مشاهده می‌کنیم.

image
 
image
 
image

این تصاویر تا زوم نهایی کیفیت زیادی از دست نداده‌اند و این دستاورد برای X30 بسیار حائز اهمیت است. چون اگر به تصویر اول نگاه کنید ممکن است حتی نتوانید تشخیص دهید که کدام آسمان‌خراش به عنوان سوژه در تصویر آخر نشان داده شده است. اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که مهم‌ترین قابلیت Vivo X30 دوربین آن است که از زوم اپتیکال و دیجیتال ۶۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

با این حال، نمونه تصاویر Vivo X30 تنها خبر امروز درباره این دستگاه نیست، چرا که یک عکس زنده جدید هم از این گوشی منتشر شده تا ما را دقیق‌تر با آن‌چه که باید از طراحی این دستگاه انتظار داشته باشیم آشنا کند.

تصویر زنده امروز مجددا تایید می‌کند که Vivo X30 حفره‌ای یگانه برای دوربین سلفی خواهد داشت. در قاب پشتی این گوشی ماژولی عمودی قرار گرفته که میزبان دوربینی سه‌گانه در سمت چپ بدنه است. دوربین X30 لنز پریسکوپ خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)