خانهاخبار
اوپو رینو 3 5G از پردازنده Dimensity مدیاتک استفاده می‌کند

اوپو رینو 3 5G از پردازنده Dimensity مدیاتک استفاده می‌کند

مرجع اطلاعاتی TENAA با صدور مجوز اوپو رینو 3 5G تقریبا تمام مشخصات این گوشی را مشخص کرد تا بدانیم که اولین موبایل بازار با چیپست Dimensity 1000L مدیاتک از سوی اوپو عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۲۴

چند روز پیش در اخبار به طور رسمی اعلام شد که رینو ۳ از پردازنده دیمنسیتی 1000L 5G مدیاتک استفاده خواهد کرد. حالا مرجع اطلاعاتی TENAA فهرست مشخصات کامل مدل عادی سری رینو ۳ را منتشر کرده تا بیش از پیش با این تلفن هوشمند آشنا شویم.

رینو ۳ (با شماره مدل PDCT00 و PDCM00) که مجوز تنای آن در تاریخ ۱۱ دسامبر منتشر شده است، نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. در بالای این نمایشگر ناچی قطره‌ای میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است و زیر پنل نیز حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

در زیر پوسته رینو ۳ پردازنده هشت هسته‌ای Dimensity 1000L قرار گرفته که سرعت کلاک آن ۲.۲ گیگاهرتز است و همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. TENAA می‌گوید این گوشی از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و مطابق انتظار باید آن را با Color OS 7 ببینیم.

مدل استاندارد رینو ۳ دوربینی چهارگانه با چینش عمودی دارد که در سمت چپ قاب پشتی این گوشی قرار گرفته. لنز اصلی این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است که کنار آن لنزهای فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و عمق ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

image

این گوشی یک باتری ۳۹۳۵ میلی آمپر ساعتی دارد (که همان ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی است) و با رینو ۳ پرو فرقی نمی‌کند. ابعاد موبایل حاضر ۱۶۰ در ۷۴ در ۷.۹۶ میلی متر و وزن آن ۱۸۱ گرم است که در نتیجه این گوشی را کمی از رینو ۳ پرو ضخیم‌تر می‌کند.

در فهرست مشخصات رینو ۳ پشتیبانی از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G در باندهای ۴۱، ۷۸ و ۷۹ ذکر شده است. بر اساس اطلاعات TENAA این گوشی در رنگ‌های سفید، سیاه، نقره‌ای-قرمز و نقره‌ای-آبی روانه بازار خواهد شد. البته تصاویر موجود نمونه‌ای از مدل صورت-آبی این گوشی را نشان می‌دهد.

رینو ۳ و رینو ۳ پرو در تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) در چین معرفی می‌شوند. هرچند ردمی به اولین برندی تبدیل شد که موبایلی با اسنپدراگون 765G را روانه بازار کرد، اما اوپو اولین شرکتی خواهد بود که موبایلی با دیمنسیتی 1000L را به دست کاربران می‌رساند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)