خانهاخبار
اوپو A91 و A8 در پوستری افشایی از این شرکت رویت شدند

اوپو A91 و A8 در پوستری افشایی از این شرکت رویت شدند

اخیرا پوستری از شرکت اوپو منتشر شده است که در آن می‌توانیم نام و بخشی از مشخصات دو گوشی جدید اما ناشناخته به نام‌های اوپو A91 و A8 را ببینیم.
۱۳۹۸/۹/۲۴

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه اولین تلفن هوشمند خود با فناوری 5G دوگانه است؛ تلفنی که اوپو رینو ۳ نام دارد و در تاریخ ۲۶ دسامبر مصادف با ۵ دی رسما معرفی می‌شود. ولی رینو ۳ تنها موبایل اوپو نیست که در دست تولید قرار دارد. بر اساس اطلاعاتی که در یکی از پوسترهای افشایی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو به دست آمده، اوپو می‌خواهد دو گوشی دیگر به نام‌های A91 و A8 را نیز روانه بازار کند.

این پوستر به جز طراحی ظاهری و بخشی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه‌ها حاوی اطلاعات دیگری نیست، اما می‌توانیم نام چند گوشی از جمله رینو ۳، رینو ۳ پرو، A91 و A8 را روی آن ببینیم. البته در این پوستر نام تعدادی از گوشی‌های قدیمی این شرکت مثل رینو 2Z و A11 نیز دیده می‌شود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره سری رینو ۳ مشخص شده و اخیرا دریافتیم که مدل پروی این سری از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نکته قابل توجه اما به گوشی‌های میان‌رده A91 و A8 مربوط می‌شود که اطلاعات خاصی از آن‌ها در دسترس نیست.

در این پوستر آمده که اوپو A91 دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و شارژ سریع VOOC 3.0 دارد. در آن سو، اوپو A8 نمایشگری ۶.۵ اینچی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت باتری خواهد داشت. این‌ها تمام اطلاعاتی است که فعلا درباره این دو تلفن هوشمند در اختیار داریم. انتظار می‌رود که به‌زودی اخبار و گزارش‌های بیشتری درباره این دو گوشی منتشر شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)