خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A71 در سکوت خبری با دوربین چهارگانه معرفی شد

سامسونگ گلکسی A71 در سکوت خبری با دوربین چهارگانه معرفی شد

سامسونگ امروز علاوه بر رونمایی از گلکسی A51، در سکوت خبری از موبایل میان‌رده دیگری به نام گلکسی A71 رونمایی کرد که دوربینی چهارگانه دارد.
۱۳۹۸/۹/۲۱

اگرچه مراسم امروز سامسونگ در کشور ویتنام صرفا محدود به معرفی گلکسی A51 بود، اما این شرکت در سکوت خبری از گلکسی A71 نیز رونمایی کرد. این دستگاه وارث گلکسی A70 است که با همان طراحی اما به همراه تغییراتی متضمن امضای محصولات گلکسی A 2020 به بازار می‌آید. گلکسی A71 نمایشگری از نوع Infinity-O دارد که شامل حفره‌ای در مرکز بالای صفحه برای دوربین سلفی و دوربینی مستطیلی شکل در قاب عقب با لنزهایی شبیه حرف L است.

گلکسی A71 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد. بدنه این دستگاه از Glasstic سامسونگ ساخته شده و ابعاد آن ۱۶۴ در ۷۶ در ۷.۷ میلی متر و وزن آن ۱۷۹ گرم است. این دستگاه از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند.

وارث گلکسی A70 از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند که دارای هسته‌های دوگانه ۲.۲ گیگاهرتزی و هسته‌های هشت‌گانه ۱.۸ گیگاهرتزی است. این دستگاه ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ظرفیت باتری گلکسی A71 برابر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

درست مثل گلکسی A51، اصلی‌ترین ویژگی این گوشی دوربین چهارگانه آن است. گلکسی A71 دارای یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. لنز ماکروی این گوشی به گلکسی A71 اجازه می‌دهد امکان تصویربرداری از نماهای نزدیک را داشته باشد. این میان‌رده در بخش سلفی دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد.

سامسونگ هنوز تایید نکرده که این گوشی در چه تاریخی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و قیمت آن چقدر خواهد بود. با این حال، می‌دانیم که A71 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و صورتی به بازار می‌آید. با توجه به این که گلکسی A51 از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند، انتظار می‌رود که A71 نیز شرایط مشابهی داشته باشد، هرچند چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

nastaran

۱۳۹۸/۹/۲۴
قیمت این گوشیا چقد خواهد بود؟؟؟