خانهاخبار
تاریخ احتمالی معرفی Mi MIX 4 شیائومی فاش شد

تاریخ احتمالی معرفی Mi MIX 4 شیائومی فاش شد

بر اساس گزارش‌های جدید، پوستری از برنامه شیائومی در نمایشگاه CES 2020 منتشر شده که با کمی دقت در آن می‌توانیم به تاریخ احتمالی معرفی Mi MIX 4 دست پیدا کنیم.
۱۳۹۸/۹/۲۲

شیائومی سال آینده میلادی از تلفن هوشمند Mi MIX 4 رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات ضدونقیض زیادی درباره این گوشی و به‌خصوص طراحی آن منتشر شده است. حالا امروزی گزارشی مدعی شده که می میکس ۴ در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی) معرفی خواهد شد.

پوستری که در این گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که شیائومی در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی یا همان CES 2020 مراسمی برگزار و از این گوشی رونمایی خواهد کرد. در بالای این پوستر نوشته شده که مراسم مذکور «صرفا برای نوآوری» برگزار می‌شود. اما با کمی دقت در بالای این متن می‌توانیم عبارت MIX را پیدا کنیم.

اگر این پوستر واقعی باشد، عبارت MIX مطمئنا مربوط به Mi MIX 4 خواهد بود. طبق گمانه‌زنی‌ها، این تلفن هوشمند اولین موبایل شیائومی با دوربین سلفی زیر صفحه است. البته بهتر است فعلا رویاپردازی نکنیم و گزارش موجود را قطعی در نظر نگیریم. این شرکت چندی قبلی تمام تصاویر منتسب به می میکس ۴ را تکذیب کرده است.

بر اساس اطلاعات سرویس بنچمارک گیک‌بنچ، شیائومی می میکس ۴ در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات ۷۲۸ و ۲۷۷۶ را به دست آورده است. موبایلی که در گیک‌بنچ حاضر شده ۶ گیگابایت رم دارد و از اندروید ۹ استفاده می‌کند. نتایج این گوشی شباهت بسیار زیادی به Mi 9 دارد که قبلا امتیازات ۷۳۵ و ۲۶۵۸ را در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای دریافت کرده بود. در نتیجه می‌توانیم حدس بزنیم که این تلفن هوشمند نیز مثل Mi 9 از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)