خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A51 را با دوربین چهارگانه معرفی کرد

سامسونگ گلکسی A51 را با دوربین چهارگانه معرفی کرد

اولین عضو از خانواده گلکسی A 2020 با نام گلکسی A51 امروز رسما معرفی شد. این دستگاه دوربینی چهارگانه دارد و با قیمتی مناسب از اوایل دی ماه وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۲۱

سامسونگ سرانجام اولین عضو از خانواده گلکسی A 2020 را با نام گلکسی A51 معرفی کرد. با توجه به شایعات و گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود، تقریبا از تمام مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه خبر داشتیم، اما حالا این شرکت کره‌ای رسما گلکسی A51 را به ما معرفی کرده است.

اصلی‌ترین ویژگی گلکسی A51 دوربین عقب چهارگانه است. این گوشی اولین موبایل سامسونگ با دوربین ماکرو (لنزی ۵ مگاپیکسلی) است که امکان تصویربرداری در نمای نزدیک و ثبت جزئیات دقیقی مثل بافت سوژه‌ها را فراهم می‌کند. دوربین اصلی این گوشی لنزی ۴۸ مگاپیکسلی است که مشابه لنز اصلی گلکسی A50s است. در کنار آن سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین فوق عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای و سنسور ۵ مگاپیکسلی به عنوان سنسور عمق برای تصویربرداری بوکه تعبیه شده است.

image

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A51 می‌توانیم به نمایشگر Infinity-O اشاره کنیم که حالا با حفره‌ای در مرکز بالای صفحه میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. نمایشگر Infinity-O اولین بار در گلکسی نوت ۱۰ مشاهده شد و حالا به لطف حاشیه‌های باریک توانسته نمایشگری ۶.۵ اینچی را در بدنه‌ای کوچک‌تر از گلکسی A50s قرار دهد. گلکسی A51 به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کند.

میان‌رده جدید سامسونگ ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای و چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ دارد. این گوشی مجهز به یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش طراحی، گلکسی A51 مثل گلکسی A50 بدنه‌ای با طراحی 3D Glasstic دارد که ظاهر آن در زاویه‌های مختلف با توجه به پرتوهای نور با رنگ‌های مختلفی به نظر می‌رسد.

گلکسی A51 از ۲۷ دسامبر مصادف با ۶ دی با قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار ویتنام می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی به بازار می‌آید، با این حال تاکنون صحبتی در خصوص تاریخ عرضه و قیمت این محصول در سایر کشورها به میان نیامده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رسول

۱۳۹۸/۹/۲۲
بازم glastic همون پلاستیک خودمون برید همون شیائومی بخرید حالش رو ببرید