خانهاخبار
مدیرعامل اپل درباره بزرگ‌ترین میراث این شرکت می‌گوید

مدیرعامل اپل درباره بزرگ‌ترین میراث این شرکت می‌گوید

مدیرعامل اپل، تیم کوک، اخیرا در خلال سفر به کشور ژاپن مصاحبه‌ای انجام داده که در بخشی از آن به صحبت درباره بزرگ‌ترین میراث اپل پرداخته است.
۱۳۹۸/۹/۲۲

اگر از مدیرعامل شرکت اپل بپرسید که امیدوار است کدام میراث این غول بزرگ تکنولوژی پایدار باقی بماند، پاسخ او احتمالا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. چون در ذهن تیم کوک چیزهایی به جز آیفون هم اهمیت دارند و همه تلاش این کمپانی نباید صرفا وابسته به یک محصول باشد.

کوک اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت ژاپنی Nikkei در پاسخ به این سوال گفت: «اگر از من بپرسید بزرگ‌ترین خدمت اپل به بشریت چه بوده، از حوزه مراقبت‌های سلامتی نام خواهم برد.» او می‌گوید اپل واچ با قابلیت الکتروکاردیوگرام خود توانسته به کاربران کمک کند تا از روی مچ دستشان به راحتی نوار قلب بگیرند. البته کوک اذعان دارد: «در واقع تعداد بسیاری کمی از افراد سالانه نوار قلب می‌گیرند و این آمار بسیار کوچکی از جمعیت دنیا را تشکیل داده است.» ولی کوک معتقد است که این فناوری می‌تواند همه چیز را تغییر داده و زندگی افراد را نجات دهد.

مدیرعامل اپل علاوه بر صحبت درباره میراث اپل به توانمندی‌های تولیدی این شرکت و تلاش آن‌ها برای اشتغال‌زایی در آمریکا اشاره کرد. او معتقد است که صعنت تلفن‌های هوشمند به هیچ عنوان به نقطه بلوغ نرسیده و هنوز فرصت‌های زیادی برای نوآوری و رشد وجود دارد. وی در قیاسی به منظور اشاره به طول عمر صنعت موبایل می‌گوید هیچ کس نمی‌گوید که بچه‌ای ۱۲ ساله به بلوغ رسیده است.

تیم کوک در سفر به ژاپن با شماری از توسعه‌دهندگان، اپل استورها و تامین‌کنندگان این شرکت دیدار کرده است. او در خصوص همکاری‌های اپل با تامین‌کنندگان و تنوع طرف‌های همکار در زنجیره تامین این شرکت می‌گوید: «روش تولید ما این است که تمام کشورها را بررسی می‌کنیم تا ببینیم در هر کدام چه استعدادهایی وجود دارد، [سپس] بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم. آن‌ها عاملی هستند که به ما اجازه داده‌اند چنین محصولاتی بسازیم. ما سال‌ها با آن‌ها کار کرده‌ایم و با هم به رشد رسیدیم. هر دو طرف از این همکاری لذت می‌برند و به هم در خلق نوآوری‌های بیشتر کمک می‌کنند.»

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)