خانهاخبار
گوشی Vivo X30 Pro با امتیازی بالا در بنچمارک آنتوتو نمایان شد

گوشی Vivo X30 Pro با امتیازی بالا در بنچمارک آنتوتو نمایان شد

گوشی هوشمند آتی شرکت ویوو با نام Vivo X30 Pro امروز با حضور در بنچمارک آنتوتو رکوردی جدید را برای خود به دست آورد.
۱۳۹۸/۹/۲۲

Vivo X30 و Vivo X30 Pro دو موبایل آتی شرکت ویوو هستند که قرار است ۱۶ دسامبر مصادف با ۲۵ آذر معرفی شوند. این دو گوشی از چیپست اگزینوس ۹۸۰ استفاده می‌کنند که با فناوری 5G دوگانه سازگار است. Vivo X30 Pro با شماره مدل احتمالی V1938T مدتی قبل از مرجع 3C چین مجوز گرفته و کمی بعدتر در سرویس بنچمارک گیک‌بنج دیده شده بود. حالا امروز این گوشی در سرویس آنتوتو مشاهده شده است.

سرویس آنتوتو مشخصاتی درباره Vivo X30 Pro افشا نکرده، اما نشان می‌دهد که این گوشی رکورد امتیاز ۳۲۶٫۰۲۹ را به دست آورده است. گوشی ویوو در این سرویس با چیپست اگزینوس ۹۸۰، پردازنده گرافیکی Mali-G77 و اندروید ۹ پای حاضر شده است.

امتیاز فوق میانگینی از امتیازات Vivo X30 Pro در بخش‌های سی‌پی‌یو، جی‌پی‌یو، رم و UX است. این موبایل در بخش‌های سی‌پی‌یو و جی‌پی‌یو به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۱۱۶٫۸۳۶ و ۸۸٫۴۵۹ شده و در بخش‌های رم و UX نیز امتیازات ۵۷٫۵۹۸ و ۶۳٫۱۳۶ را به دست آورده است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، باید بگوییم که ردمی K30 با چیپست اسنپدراگون 765G موفق به ثبت امتیاز ۳۰۲٫۸۴۷ شده بود.

بر اساس شایعات، Vivo X30 Pro نمایشگری ۶.۵ اینچی با دوربین سلفی حفره‌ای خواهد داشت و زیر آن حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد. این دستگاه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از نسخه جدید FunTouch OS استفاده می‌کند. X30 Pro در قاب عقب دوربینی چهارگانه دارد که از لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۳۲ مگاپیکسلی پرتره، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۳ مگاپیکسلی پریسکوپ تشکیل شده است. گفته می‌شود که این گوشی از زوم دیجیتال ۶۰ برابری نیز پشتیبانی می‌کند.

تلفن هوشمند آتی ویوو احتمالا یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. فعلا صحبتی از قیمت این دستگاه به میان نیامده اما انتظار داریم که با قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار روبرو شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ayoob

۱۳۹۸/۹/۲۳
یه جا می نویسن زوم 60 برابری اپتیکال! یه جای دیگه می‌نويسن هایبرید یه جای دیگه می نویسن دیجیتال، باید دید کدومش درسته!