خانهاخبار
افشای تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S11

افشای تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S11

تاریخ معرفی گوشی‌های سری گلکسی S11 فاش شد. بر اساس افشاگری اخیر، پرچمداران آینده سامسونگ در تاریخ 18 فوریه 2020 رونمایی می‌شوند.
۱۳۹۸/۹/۲۱

سامسونگ معمولا در تاریخ‌های نزدیک به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل از پرچمداران سری گلکسی S خود رونمایی می‌کند. برای مثال این شرکت کره‌ای در تاریخ 20 فوریه سال جاری میلادی گوشی‌های سری گلکسی S10 را در معرض دید عموم قرار داد. کنگره جهانی موبایل 2020 در تاریخ 24 فوریه شروع به‌کار می‌کند. به تازگی افشاگر معروف، Ice Universe به این موضوع اشاره کرده که گوشی‌های سری گلکسی اس 11 در تاریخ 18 فوریه در سانفرانسیسکو رسما معرفی می‌شوند.

سامسونگ در تاریخ 29 بهمن علاوه بر گوشی‌های سری گلکسی S11، از نسل دوم گوشی انعطاف پذیر خود نیز رونمایی می‌کند. برخلاف گلکسی فولد، این گوشی هوشمند جدید از طراحی مشابه با موتورولا Razr 2019 بهره می‌برد که لولای آن به صورت افقی طراحی شده است. با توجه به این موضوع، گوشی آینده سامسونگ تبدیل به تبلت نمی‌شود. موتورولا ریزر به نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت تصویر 21:9 اینچی مجهز شده است. در بخش بیرونی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی یک نمایشگر کوچک هستیم که امکان مشاهده نوتیفیکشن‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

image

گفته می‌شود گوشی انعطاف پذیر جدید سامسونگ در مقایسه با نسل اول آن، قیمت بسیار پایین‌تری خواهد داشت. بر اساس شایعه‌ای جدید، این اسمارت فون با قیمت 840 دلار به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است؛ قیمت گلکسی فولد برابر با 1980 دلار بوده و موتورولا ریزر 2019 با قیمت 1500 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

به سراغ پرچمداران سری گلکسی S سامسونگ می‌رویم. این شرکت کره‌ای از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند. گلکسی S11e به صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز می‌شود. گلکسی اس 11 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی بوده و نسخه پلاس آن از نمایشگر 6.8 اینچی بهره می‌برد. رفرش ریت نمایشگر این محصولات به 120 هرتز می‌رسد. قدرت این گوشی‌های هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می‌شود. این پردازنده که به تازگی معرفی شده، با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. گوشی‌های سری گلکسی S11 در برخی بازارها با چیپست اگزینوس 990 به فروش می‌رسند.

بر اساس شایعات، گلکسی S11 پلاس دارای دوربین اصلی پنج گانه بوده که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است. این سنسور تصاویر را با رزولوشن 27 مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سنسور توسط سنسور اولترا واید، سنسور تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری، سنسور پریسکوپی با قابلیت زوم هیبریدی 5 برابری و سنسور ToF همراهی می‌شود. سنسور ToF برای تشخیص فاصله کاربرد دارد. اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این سنسور، عملکرد پرچمدار آینده سامسونگ را در زمینه واقعیت افزوده و ثبت تصاویر پرتره بهبود می‌دهد. این سنسور می‌تواند برای ایجاد نقشه‌های سه بعدی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

image

در هفته گذشته اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که به امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 8K توسط پرچمداران بعدی سامسونگ اشاره می‌کرد. انتظار می‌رود این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 8K به صورت 30 فریم بر ثانیه باشند. این احتمال وجود دارد که استفاده از دو سنسور تله فوتو برای دوربین اصلی، امکان زوم هیبریدی 50 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر را در اختیار کاربران قرار دهد.

شارژدهی پرچمداران آینده سامسونگ افزایش پیدا می‌کند. بر اساس شایعات، سامسونگ برای گوشی گلکسی S11 باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و برای گلکسی S11 پلاس یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر می‌گیرد. این محصولات از فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۲۲
یک گوشیِ همه‌فن‌حریف، یک غولِ با شاخ و دُم? که از دهانش آتش زبانه میکشه?و زمین و زمان را دلهُره فرا میگیره
بی‌صبرانه منتظر این یاغیِ بی‌قرارِ کره‌ای هستیم