خانهاخبار
بهترین تجربه ی خرید با اپلیکیشن یونید

بهترین تجربه ی خرید با اپلیکیشن یونید

قیمت بگیرید، چانه بزنید، با تمامی فروشندگان صحبت کنید و در نهایت پیش از پرداخت پول، کالا را دریافت کنید!
۱۳۹۸/۹/۲۰

قیمت بگیرید، چانه بزنید، با تمامی فروشندگان صحبت کنید و در نهایت پیش از پرداخت پول، کالا را دریافت کنیدهمه ی اینها چیزی است که به آن می گوییم تجربه ی خرید عالی! اما این تجربه را کجا می توان یافت؟ با ما همراه باشید تا شما را با این تجربه آشنا کنیم.

خرید خوب به همان اندازه که از خرید کالای درست ناشی می شود، به حس درست خرج کردن پول هم بستگی دارد. در واقع مردم به اندازه ی لذت بردن از کالایی که خریداری می کنند، از نحوه خرج کردن پول خود برای بدست آوردن آن کالا لذت می برند. اگر این تئوری درست باشد، بهتر است بگوییم که  اگر پول خود را در زمان درست، برای کالای درست و به مقدار درست خرج کنید، راضی تر هستید تا اینکه کالای مورد نظر خود را از اولین فروشگاهی که آن را عرضه می کند خریداری کنید!

یونید اپلیکیشنی است که تلاش می کند تا این تجربه را در اختیار شما قرار دهد. تجربه ی خرید عالی. فرض کنید که قصد خرید خودرو دارید یا می خواهید از قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران باخبر شوید، و یا می خواهید قیمت گوشی موبایل سامسونگ یا آیفون را بدانید. تا اینجای کار، اسم سرویس ها و سایت های مختلفی به ذهن شما خطور کرده است، اما یونید به شما این امکان را می دهد که بصورت همزمان با تمامی کسب و کارهایی که کالا، خودرو یا خانه ی مورد نظر شما را در اختیار دارند چت کنید و چانه بزنید. به سرعت با آنها تماس بگیرید و قیمت گوشی، قیمت خودرو و یا  آپارتمان مورد نظر خود را بصورت آنی با سایر فروشندگان مقایسه کنید.

اینها را گفتم که به این نقطه برسم: یونید به صورت مستقیم شما را در تجربه ی خرید عالی سهیم می کند. بجای جستجو در اینترنت، خواسته ی خود را به یونید بگویید. یونید نیاز شما را، هرچیزی که باشد،‌از استخدام تا وام، از قیمت خانه، تا قیمت خودرو، از باطری گوشی موبایل، تا قیمت بلیت هواپیما و تور لحظه آخری، همه ی اینها را می توانید در یونید درخواست کنید.

سپس تمامی فروشندگان سطح شهر تهران، و یا فروشندگان نزدیک شما، در محیط چت به درخواست شما پاسخ می دهند و قیمت کالای خود را  به شما اعلام می کنند.

در عین حال شما می توانید تبلیغ کالا و یا خدمات خود را در یونید منتشر کنیدمی توانید برای کالای خود قیمت تعیین کنید، و یا حتی اپلیکیشن یونید را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید تا تصاویری که از رستوران یا محل کار خود منتشر می کنید، بصورت خودکار در یونید انتشار یابند تا باقی کاربران یونید از کاری که انجام می دهید با خبر شوند.

بطور خلاصه، یونید نیاز شما را برای تمامی کسب و کارهایی که در این پاتفرم ثبت نام کرده اند برادکست می کند و اگر کالا یا خدماتی دارید، و یا می خواهید محصولات خود را بفروشید، کاربران خود را از کسب و کار شما مطلع می کند.

در نهایت، یونید کمک می کند تا خواسته ی شما توسط تمامی کسب و کارهای مرتبط شنیده شود. چه برای خرید آیفون، چه برای قیمت آپارتمان و چه حتی خرید اتومبیل و خودرو. بزار انگشتانت به جای پاهایت راه بروند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)