خانهاخبار
تبلیغات در گوگل و فروش محصول را با ادوردز 20 تجربه کنید.

تبلیغات در گوگل و فروش محصول را با ادوردز 20 تجربه کنید.

تبلیغات در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید، به راحتی می توانید با تبلیغات در گوگل به این مهم دست پیدا کنید. شاید برای شما این سوال به وجود آید که چرا باید در گوگل ادز محصولات خود را تبلیغ کنیم؟ تبلیغات در سطح شهر به وسیله بیلبورد های تبلیغاتی و یا ایجاد یک فروشگاه تاثیری بر فروش محصول و یا ارائه خدمات ما نخواهد گذاشت؟
۱۳۹۸/۹/۱۹

image

 

 

تبلیغات در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید، به راحتی می توانید با تبلیغات در گوگل به این مهم دست پیدا کنید. شاید برای شما این سوال به وجود آید که چرا باید در گوگل ادز محصولات خود را تبلیغ کنیم؟ تبلیغات در سطح شهر به وسیله بیلبورد های تبلیغاتی و یا ایجاد یک فروشگاه تاثیری بر فروش محصول و یا ارائه خدمات ما نخواهد گذاشت؟

افزایش فروش با تبلیغات در گوگل

همانطور که میدانید فروشگاه و یا تبلیغات بیلبوردی تنها بخش محدودی از مردم را با محصول و یا خدمات شما آشنا می کنند. این امر باعث می شود تا محصول و یا خدمتی که ارائه می دهید مشتریان و متقاضیان کمتری داشته باشد. به علاوه تبلیغات در سطح شهر کمتر مورد توجه قرار می گیرد. چرا که افراد با هدف مشخصی به این تبلیغات توجهی ندارند. اما تبلیغات در گوگل نتیجه ای بهتر را برای کسب و کار شما رقم خواهد زد. در صورتی که شما به وسیله تبلیغات در گوگل محصول و یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید، با تعداد بیشتری از مردم مواجه خواهید شد. چرا که در روز میلیون ها نفر از گوگل بازدید می کنند و متناسب با نیاز خود جست و جوهایی را انجام می دهند. در واقع شما با تبلیغات در گوگل بیشتر در معرض دید قرار خواهید گرفت. علاوه بر آن بیشتر مخاطبان شما، افرادی هستند که به دنبال هدفی مشابه با محصول شما و یا خدمتی که ارائه میدهند، جست و جو هایی را انجام می دهند. اما تبلیغات در گوگل به چه نحوی انجام می پذیرد؟ چگونه به تبلیغات در گوگل بپردازیم؟ حال که متوجه شدید که تبلیغات در گوگل چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت، بهتر است با نحوه صحیح تبلیغات در گوگل آشنا شویم.

 

تبلیغات در گوگل به چه صورتی انجام می پذیرد؟

حتما توجه کرده اید که در هنگام جست و جو مطلبی، گوگل هزاران سایت مرتبط با موضوع مورد جست و جوی شما را در صفحات مختلف به معرض نمایش در می آورد. بر اساس تحقیقات انجام شده، ۸۰ درصد مردم در همان صفحه اول به هدف خود دست پیدا می کنند و تنها ۲۰ درصد از آن ها برای جست و جوی بیشتر به صفحات دوم و سوم رجوع می کنند‌ و از صفحه سوم به بعد تقریبا هیچ کس بازدید نخواهد کرد. بنابراین شما باید برای تبلیغات در گوگل به گونه ای عمل کنید که در صفحه اول قرار بگیرید. همانطور که میدانید در صفحه اول گوگل تنها ۱۰ سایت موجود است. بنابراین شما باید تبلیغات خود را به گونه ای انجام دهید که در ده سایت برتر گوگل قرار بگیرید. به این ترتیب در برابر دیدگان ۸۰ درصد از مردم که مرتبط با موضوع کاری شما جست و جو انجام داده اند، قرار خواهید گرفت. اما چگونه باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

نحوه قرارگیری در صفحه اول گوگل

همانطور که گفته شد برای آن که تبلیغات موثرتری در گوگل داشته باشید باید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. برای این کار شما باید وب سایتی را در اختیار داشته باشید. شما در گوگل می توانید محصول و خدمت خود را در وب سایت تعریف کنید و متناسب با آن تبلیغ با افراد و مشتریان ارتباط برقرار کنید.

image

 

برای این کار شما باید در سایت خود محتواهای اصولی و مبتنی بر فعالیت خود بگذارید. محتواها باید به گونه ای باشد که گوگل شما را در صفحه اول قرار دهد. همچنین تمامی محتواها باید به گونه ای جذاب نوشته شوند تا مخاطبین شما را جذب کند. در محتواهای خود حتما از عکس های مرتبط به همراه متن جایگزین عکس استفاده کنید. براساس دستورالعمل گوگل میزان بازدید از سایت شما بر اساس میزان زمانی است که کاربر در سایت شما حضور دارد. بر اساس این دستورالعمل صفحه فرود شما باید به گونه ای تنظیم گردد که کاربران را درگیر کند به طور که مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند‌.

تبلیغات در گوگل و کلمات کلیدی

برای آن که یک محتوای شناخته شده توسط گوگل بنویسید، باید از کلمات کلیدی استفاده کنید. کلمات کلیدی، در واقع کلماتی هستند که اساس فعالیت شما را شرح می دهند. این کلمات توسط گوگل شناسایی شده و بر اساس صفحه فرود، سایت شما را رتبه بندی می کنند. بنابر آنچه که گفته شد، میزان بازدید از یک سایت توسط گوگل بر اساس مدت زمانی است که یک کاربر در سایت شما حضور دارد. پس هر چه محتواهای شما کلمات بیشتری داشته باشد، احتمال حضور کاربر در سایت شما بیشتر خواهد بود. کلمات کلیدی بر اساس تعداد کل کلماتی است که در محتوای خود استفاده کرده اید. کلمات کلیدی را می توان از میان کلماتی که توسط مردم بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند انتخاب شود. به طور معمول تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در متن باید بین ۱.۵ تا ۳ درصد تعداد کلمات موجود در متن باشد. در صورتی که تعداد کلمات کلیدی از ۱.۵ درصد تعداد کل کلمات موجود در گوگل کمتر باشد، گوگل رتبه خوبی به شما در صفحات موجود نخواهد داد. همچنین اگر این تعداد کلمات از سه درصد کل کلمات موجود بیشتر باشد، گوگل در جایگاه دهی به سایت شما دچار مشکل خواهد شد و این احتمال وجود دارد که سایت شما را از رقابت با سایر سایت های موجود کنار بزند. برای تبلیغات در گوگل در اختیار گرفتن صفحه اول امری بسیار مهم و حیاتی به شما می آید. چرا که بیشتر بازدید کاربران تنها در صفحه اول گوگل انجام می پذیرد. اما این امر تنها راه برای کسب تعداد بیشتر مشتری نیست و همانطور که گفته شد باید صفحه فرود مناسبی برای بازدید کاربران فراهم کنید. چه بسا در بسیاری از موارد، با ترفندهایی شما به تبلیغات در گوگل بپردازید و در صفحه اول جایگاه ویژه ای پیدا کنید اما در صورت نداشتن صفحه فرود مناسب، کاربر به سرعت از سایت شما گذر کند.

چگونه تبلیغات در گوگل موثرتر عمل می کند؟

image

 

همانطور که گفته شد، در صفحه اول گوگل، تنها ۱۰ سایت قرار دارد. اگر می خواهید تمامی کاربران بلافاصله با مشاهده صفحه اول، با شما ارتباط برقرار کنند، باید حداقل ۵ سایت از ۱۰ سایت موجود در صفحه اول گوگل، توسط شما تصرف شده باشد. این کار با استفاده از دامین های مختلف انجام می پذیرد. شما می توانید با ایجاد حداقل ۵ سایت با رعایت اصول سئو، ۵ جایگاه در صفحه اول گوگل کسب کنید. در چنین مواردی احتمال دیده شده محصول و یا خدمات خود را افزایش خواهید داد‌. اما در صورتی که بخواهید میزان کلیک بر روی سایت خود را افزایش دهید می توانید با ایجاد ۱۰ سایت سئو شده به میزان کلیک بیشتر دست پیدا کنید. اساس کار تبلیغات آن است که شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. به این ترتیب میزان فروش محصولات و یا ارائه خدمات توسط شما افزایش یافته و سود بسیار بیشتری را کسب خواهید کرد. اما راه های دیگری نیز برای افزایش میزان بازدید سایت شما توسط کاربران نیز وجود دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تبلیغات در گوگل به نحوی موثرتر

همانطور که گفته شد شما می توانید با برقراری بستری مناسب در سایت خود، به جایگاه مناسبی در گوگل خواهید رسید‌. این روند زمان بر بوده و شما حداقل باید به مدت دو ماه در سایت خود محتوای های اصولی قرار دهید‌ در برخی از موارد شما نیاز دارید که به سرعت در معرض دیدگان کاربران قرار بگیرید یا این که می خواهید در مدت زمانی به خصوص در معرض نمایش قرار گرفته و محصولات خود را معرفی کنید. گوگل برای این کار برنامه ای را تحت عنوان گوگل ادوردز تدوین کرده است. حتما در هنگام جست و جو در اینترنت مشاهده کرده اید که در کنار برخی از وبسایت ها، کلماتی تحت عنوان AD وجود دارد. این وبسایت ها برای آن که در صفحه اول گوگل دیده شوند و به نحو موثرتری به تبلیغات در گوگل بپردازند، از گوگل ادوردز استفاده کرده اند. عملکرد گوگل ادوردز به نحوی است که اجازه می دهد، وبسایت شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. اما برای استفاده از گوگل ادوردز چه باید کرد؟ تبلیغات در گوگل ادوردز به چه میزان بر روی فروش محصولات و یا ارائه خدمات اثر بخش خواهند بود؟

تبلیغات در گوگل ادوردز

image

 

همانطور که گفته شد، گوگل ادوردز سایت شما را بیشتر در معرض دید قرار خواهد داد. اما در عوض انجام این کار، از شما هزینه ای را دریافت خواهد کرد. به طور کلی میزان هزینه دریافتی بر اساس میزان کلیکی است که بر روی سایت شما ثبت می شود. اما تبلیغات در گوگل ادوردز، تنها سایت شما را بر روی صفحه اول نمایش نخواهد داد، بلکه امکانات بیشتری را برای سایت شما در نظر خواهد گرفت.‌ یکی از این امکانات نمایش وبسایت شما در زمانی است که شما تعیین می کنید. به طور مثال کسب و کار شما مربوط به ظروف یکبار مصرف است و می خواهید در ماه محرم در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید. با استفاده از امکانات تبلیغات در گوگل ادوردز می توانید به این مهم دست پیدا کنید. افزون بر آن تبلیغات در گوگل ادوردز این امکان را به شما می دهد که با توجه به شرایط آب و هوایی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. به طور مثال شما در باب فروش چتر فعالیت می کنید و تمایل دارید در روزهای بارانی گوگل شما را در معرض نمایش قرار دهد. به این ترتیب می توانید مشتریانی واقعی متناسب با محصولی که ارائه می دهید، داشته باشید. حتی گوگل این امکان را برای شما فراهم کرده است که با توجه به منطقه مورد نظر در معرض نمایش قرار بگیرید. به طور مثال شما فروشنده شکلات هستید. گوگل ادوردز این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما ببینید که در کدام منطقه کاربران در مورد شکلات جست و جو می کنند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از تنظیمات مورد نظر تبلیغات خود را در آن منطقه در معرض دیدگان کاربران قرار دهید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

image

 

همانطور که گفته شد، گوگل برای ان که یکی از جایگاه های موجود در صفحه اول را به شما اختصاص دهد، از شما هزینه ای را دریافت خواهد کرد‌ این هزینه مبتنی بر میزان کلیک کاربران بر روی سایت شما خواهد بود. اما از آن جایی که تنها شما از این امکان استفاده نمی کنید، گوگل بین متقاضیان مناقصه ای برگزار کرده و متناسب با آن هزینه دریافت می کند. شاید از خود بپرسید که آیا هزینه انجام شده در برابر سود دریافتی از این روند تبلیغات در گوگل مقرون به صرفه است یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر چه شما برای تبلیغات در گوگل ادوردز هزینه ای را پرداخت می کنید، اما به سرعت به نقطه سر به سر رسیده و در مدت زمان کمی به سود دهی خواهید رسید. در واقع دیده شدن در صفحه اول گوگل امتیازی است که می تواند مشتریان بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

تبلیغات در گوگل راهی برای فروش محصولات به صورت گسترده

گوگل می تواند به عنوان یک مرکز فروشگاهی بزرگ شناخته شود که کاربران زیادی برای خرید و فروش محصولات به آن رجوع می کنند. شما باید به گونه در گوگل فعالیت کنید که بهترین فروشگاه در بهترین نقطه از آن شما شود. همانطور که گفته برای فروش بیشتر و بهتر در گوگل باید در صدر قرار داشته باشید. چه به روش های معمولی و چه به کمک افزونه های گوگل ادوردز. اما باید در نظر داشته باشید که در هر دو روش، صفحه فرود دارای اهمیت بسیار زیادی است‌ حای اگر شما به کمک گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید، در صورت عدم داشتن صفحه فرود مناسب قطعا دچار مشکل خواهید بود و به تعبیر دیگر هزینه هایی را که انجام داده اید بی ثمر خواهد بود. بنابراین با رعایت نکات سئو و معرفی هر چه بهتر محصول خود به دنبال جذب مشتریان ویژه باشید. یکی دیگر از مزایای تبلیغات در گوگل می تواند به دست آوردن مشتریان واقعی باشد. چرا که بیشتر افراد در گوگل متناسب با نیاز خود جست و جو انجام می دهند. تبلیغات در گوگل راهی مناسب برای فروش محصولات و یا ارائه خدمات است. با تبلیغات در گوگل مشتریان بیشتری را کسب خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش تبلیغات با ادوردز 20 تماس بگیرید

02166979039-  https://adwords20.com

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)