خانهاخبار
آیا رقیب ایرپاد و گلکسی بادز از سوی وان پلاس معرفی می‌شود؟

آیا رقیب ایرپاد و گلکسی بادز از سوی وان پلاس معرفی می‌شود؟

بر اساس گزارشی که به‌تازگی توسط افشاگری در توئیتر منتشر شده است، ظاهرا شرکت وان پلاس در نظر دارد تا با طراحی ایرباد بیسیمی با قیمت پایین به جنگ ایرپاد اپل و گلکسی بادز سامسونگ برود.
۱۳۹۸/۹/۲۰

بازار ایرفون‌های بیسیم به سرعت در حال گسترش است و تمام برندها سعی دارند گوشه‌ای از سهم این بازار را تحت اختیار خود درآورند. به همین سبب هرچند وقت یک‌بار محصول تازه‌ای وارد بازار می‌شود و به‌زودی رقابت بسیار شدیدتر خواهد شد.

افشاگری به نام مکس جی. که در زمینه افشای اخبار شرکت سامسونگ مشهور است اخیرا به افشای اطلاعات محصولات وان پلاس روی آورده است. او در جدیدترین توئیت خود می‌گوید وان پلاس به دنبال تولید نخستین ایرباد کاملا بیسیم این برند است و می‌خواهد محصولی معرفی کند که شنیدن را بدون سیم برای کاربران ممکن می‌کند.

از آن‌جایی که فعلا هیچ اطلاعات دیگری برای این محصول در دسترس نیست، در حال حاضر نمی‌دانیم وان پلاس به دنبال چه شکلی از طراحی ایرباد است. با این حال، با توجه به سابقه این شرکت می‌توان پیش‌بینی کرد که عرضه محصولی شبیه ایرپاد از سوی وان پلاس بعید است. آن‌ها احتمالا دستگاهی شبیه خط تولید Bullets Wireless را معرفی خواهند کرد.

این ایربادها مثل سایر ایربادها از سری سیلیکونی قابل تنظیم استفاده می‌کنند تا کاربر بتواند بهترین حالت ممکن را برای کاهش نویز به دست آورد. به‌علاوه، این طراحی اجازه می‌دهد پیاده‌سازی قابلیت حذف فعال نویز به‌راحتی ممکن باشد، هرچند مشخص نیست که وان پلاس در پی استفاده از این قابلیت در ایرباد بیسیم خود خواهد بود یا نه.

یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات وان پلاس قیمت پایین آن‌هاست، بنابراین در این‌جا هم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که محصولی بدون قابلیت حذف فعال نویز قیمتی معادل ۹۹ دلار داشته باشد. اگر این قابلیت روی ایرباد احتمالی وان پلاس قرار بگیرد، در آن صورت باید انتظار قیمتی در محدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار را داشته باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)