خانهاخبار
اکسپریا 3 احتمالا با اسنپدراگون 865 و رم بالا در گیک‌بنچ حاضر شده است

اکسپریا 3 احتمالا با اسنپدراگون 865 و رم بالا در گیک‌بنچ حاضر شده است

بر اساس جدیدترین اطلاعات سرویس بنچمارک گیک‌بنچ، دستگاهی با شماره مدل منتسب به اکسپریا 3 رویت شده که از اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند و حافظه رم بسیار بالایی دارد.
۱۳۹۸/۹/۱۹

پیش‌تر شایعاتی پیرامون پرچمدار بعدی سونی برای سال ۲۰۲۰ موسوم به اکسپریا ۳ منتشر شده بود. اکنون دستگاهی با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که می‌تواند همین تلفن هوشمند باشد. استفاده از چیپست جدید کوآلکام در این پرچمدار قبلا در گزارش‌ها آمده بوده، اما مقدار رم این گوشی حالا دو برابر رم اکسپریا ۱ شده است.

بر اساس اطلاعات گیک‌بنچ مادربرد این گوشی تحت عنوان Kona معرفی شده که اسم رمز اسنپدراگون ۸۶۵ است. همچنین می‌توانیم ببینیم که این موبایل از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

image

شماره مدل PM-1310 شاید کمی برای شما گیج‌کننده باشد، اما اگر به فهرست دستگاه‌های تحت پوشش در وب‌سایت SonyMobile.com نگاه کنید، می‌توانید این نام را ببینید. به خاطر داشته باشید که اکسپریا ۱ دارای شماره مدل PM-122X بود، اما در مجموع این نام‌گذاری‌ها صرفا کاربرد درون سازمانی دارد.

اگر به لینک بالا بروید، چهار نسخه از این گوشی را می‌بینید که مدل برتر آن از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که سونی ممکن است در اکسپریا ۳ به طراحی کلاسیک قاب عقب به صورت خمیده برگردد. همچنین شنیده شده که این گوشی احتمالا نمایشگری با کیفیت QHD دارد.

در رندرهای منتسب به اکسپریا ۳ که قبلا منتشر شده بود، دستگاهی با دوربین شش‌گانه را دیده بودیم. این گوشی احتمالا یکی از چهار پرچمدار موردنظر سونی برای سال ۲۰۲۰ است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عاب

۱۳۹۸/۹/۲۰
چه فایده گفتی ما تو ایران نمیتونیم بخریم. تخمشو ملخ خورده سونی کلا نی

saaed

۱۳۹۸/۹/۱۹
دیگه مسخره شو در اوردن هی تعداد دوربینا داره زیاد میشه.دو سال دیگه کل گوشی پر شده از لنز