خانهاخبار
قیمت گلکسی نوت 10 لایت، اس 10 لایت، گلکسی A51 و A71 فاش شد

قیمت گلکسی نوت 10 لایت، اس 10 لایت، گلکسی A51 و A71 فاش شد

یک خرده‌فروشی در اسلواکی با بالا آوردن صفحات فروش شماری از محصولات سری گلکسی A 2020 زودتر از موعد از قیمت تعدادی از این تلفن‌های هوشمند خبر داد.
۱۳۹۸/۹/۱۹

گوشی‌های سری جدید گلکسی A 2020 پنج‌شنبه همین هفته معرفی می‌شوند، اما یک خرده‌فروشی اسلواکیایی نتوانسته تا روز موعود صبر کند و زودتر از قرار مقرر صفحات مربوط به چند عدد از این گوشی‌ها را بالا آورده است. البته در این صفحات اطلاعات زیادی وجود ندارد، اما می‌توانیم قیمت گوشی‌های آتی سامسونگ را ببینیم.

گلکسی A91 که گفته می‌شود در بعضی بازارها تحت عنوان گلکسی اس ۱۰ لایت فروخته خواهد شد، گران‌ترین محصول این سری است که قیمتی ۶۷۰ یورویی دارد. در رتبه بعدی گلکسی A81 قرار می‌گیرد که احتمالا تحت عنوان گلکسی نوت ۱۰ لایت معرفی خواهد شد و قیمت آن ۶۱۰ یورو است. این گوشی آن قدرها ارزان نیست اما ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با پشتیبانی از قلم S Pen به حساب می‌آید.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، گلکسی اس ۱۰ ای در همین فروشگاه قیمتی ۷۵۰ یورویی و نوت ۱۰ قیمتی ۹۵۰ یورویی دارد. با این حال، گلکسی A80 با قیمت ۶۵۰ یورو وارد بازار و حالا به ۵۴۵ یورو رسیده است. بنابراین این قیمت‌ها چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسند.

گلکسی A71 و گلکسی A51 تاکنون نام جایگزینی دریافت نکرده‌اند و قیمت آن‌ها ۴۷۰ و ۳۷۵ یورو اعلام شده است. فعلا خبری از گلکسی A61 نیز به گوش نمی‌رسد.

این چهار گوشی از تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. با توجه به این که این خرده‌فروشی به فاصله کوتاهی قیمت‌ها را از وب‌سایت خود حذف کرد، تا حدودی می‌توانیم نسبت به صحت آن‌ها اطمینان داشته باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)