خانهاخبار
آیا باتری آیفون های 2020 تغییری خواهد کرد؟

آیا باتری آیفون های 2020 تغییری خواهد کرد؟

این روزها حرف و حدیث ها پیرامون آیفون‌های سال آینده زیاد شده و این بار، نوبت به شایعاتی پیرامون باتری این گوشی ها رسیده است.
۱۳۹۸/۹/۱۹

شایعات مطرح شده پیرامون آیفون‌های 2020 رفته رفته در حال افزایش است و هر روز که می‌گذرد، چیزهایی جدیدتر در مورد آن‌ها در رسانه‌های خبری عنوان می‌شود.

امروز در دنیای تکنولوژی، شاهد آن بودیم که وب سایت کره‌ای The Elec در نشستی که پیش‌تر با افراد فعال در حوزه صنعت گوشی‌های هوشمند داشته‌اند، خبری را منتشر کرده و در آن، عنوان کرده‌اند که آیفون‌های 2020 با تکیه بر تکنولوژی‌های جدیدی که مهندسان اپل به آن دست پیدا کرده‌اند، باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر را در خود جای خواهند داد.

مهندسان کوپرتینویی موفق شده‌اند تا با کاهش ابعاد و حجم باتری، فضای نسبتا چشمگیری را خالی کرده و به این ترتیب، قادر خواهند بود تا ظرفیت باتری آیفون‌های سال آینده را افزایش دهند.

گزارشات جدید حاکی از آن است که ماژول‌های کوچکتر، توسط شرکت کره‌ای ITM تولید خواهد شد.

image

 

شایعات دیگر نیز بر این باور است که در حال حاضر، شرکت ITM در حال تولید انبوه قطعه سخت‌افزاری یاد شده برای گلکسی S11 سامسونگ است.

پیش بینی می‌شود که اپل در سال 2020 از چهار مدل آیفون با مشخصات زیر رونمایی کند:

  • یک آیفون با نمایشگر 5.4 اینچی
  • دو آیفون با نمایشگر 6.1 اینچی
  • یک آیفون با نمایشگر 6.7 اینچی

هر چهار مدل یاد شده به تکنولوژی 5G مجهز خواهند بود و از نمایشگر OLED، زبان طراحی آیفون 4، دوربین سه گانه و شش گیگابایت رم نیز برخوردار هستند.

همان طور که استحضار دارید، در حال حاضر آیفون 11 پرو مکس در میان گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط اپل، از عمر مفید باتری بالاتری برخوردار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)