خانهاخبار
اولین تصاویر زنده از گلکسی اس 11 سامسونگ لو رفت

اولین تصاویر زنده از گلکسی اس 11 سامسونگ لو رفت

ساعاتی پیش دو تصویر تازه از دستگاهی منتسب به گلکسی اس 11 منتشر شده که برای اولین بار پرچمدار نسل بعدی سامسونگ را به صورت زنده نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۹/۱۸

به‌تازگی دو تصویر جدید از گلکسی اس ۱۱ در اینترنت پخش شده است که برای اولین بار این تلفن هوشمند را به صورت زنده برای ما به تصویر می‌کشد. با توجه به کیفیت پایین تصاویر و کیس بزرگی که دستگاه درون آن قرار گرفته جزئیات زیادی از این گوشی مشخص نیست، اما می‌توانیم ماژول دوربین را ببینیم و به نظر می‌رسد که با ماژول ضخیمی طرف باشیم.

این تصاویر با رندرهایی که پیش از این از سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ منتشر شده بود، و گزارش‌هایی که از افزایش ۱.۱ میلی متری ضخامت دستگاه به خاطر ماژول دوربین خبر می‌داد، مطابقت دارد. با توجه به این که اندازه ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ نسبت به نسل‌های قبلی بزرگ‌تر است، این مسئله می‌تواند تا حدی در هنگام قرار دادن دستگاه بر روی سطوح مسطح آزاردهنده باشد.

image

با این حال، اگر شایعات صحیح باشد و گلکسی اس ۱۱ از دوربین قدرتمندی که گفته می‌شود استفاده کند، طبیعی است که باید آماده پذیرش ماژولی در ابعاد نسبتا بزرگ و ضخیم باشیم. علاوه بر این، گفته می‌شود که سه مدل گلکسی اس ۱۱ باتری بزرگی خواهند داشت که ظرفیت یکی از آن‌ها در مدل اس ۱۱ پلاس به ۵ هزار میلی آمپر ساعت می‌رسد. بنابراین ابعاد و اندازه دستگاه حاضر در این تصویر اصلا دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

unknown

۱۳۹۸/۹/۱۹
البته هیچوقت یادم نمیره که موقع معرفی ایفون X ،چجوری ناچ بالا صفحه شو مسخره میکرد ،الان خودش گند زده به طراحی
چیه انگار مگس نشسته بالا ی صفحه موبایل D-: D-:

unknown

۱۳۹۸/۹/۱۹
ای کااپی کار،در بهترین حالت یه دستگاه زیراکس D-:
یعنی اگه اپل آیفوناشو بدون دوربین معرفی کنه بازم سامسونگ اسکی میره از روش /: