خانهاخبار
گلکسی اس 11 پلاس سنسور اختصاصی 108 مگاپیکسلی دارد

گلکسی اس 11 پلاس سنسور اختصاصی 108 مگاپیکسلی دارد

بر اساس گزارش تازه‌ای که از سوی اکانت Ice Universe منتشر شده است، ظاهرا سامسونگ می‌خواهد در گلکسی اس 11 پلاس از نسخه اختصاصی سنسور 108 مگاپیکسلی ایزوسل برایت HMX استفاده کند.
۱۳۹۸/۹/۱۸

در اولین خبرهایی که پیرامون سری گلکسی اس ۱۱ منتشر شد به حضور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در این پرچمداران اشاره شده بود، دوربینی که با نام ایزوسل برایت HMX شناخته می‌شود و محصول همکاری مشترک سامسونگ با شیائومی است. با این حال، حالا گزارش‌ها از این موضوع حکایت دارند که گلکسی اس ۱۱ پلاس احتمالا از نسخه اختصاصی این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد، نسخه‌ای که فرآیند تولید پرهزینه‌تری داشته است.

به گزارش اکانت افشاگر Ice Universe، این سنسور پرهزینه‌تر نسبت به مدل عادی ایزوسل برایت HMX کیفیت بالاتری دارد. البته هنوز مشخص نیست که این سنسور نسبت به سنسوری که در تلفن‌های هوشمند شیائومی به کار رفته باکیفیت‌تر تلقی شده یا نه، اما منبع این گزارش مدعی است که اندازه سنسور گلکسی اس ۱۱ همان اندازه ۱/۱.۳ اینچی خواهد بود.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل برایت HMX حدود چهار ماه پیش معرفی شد و با وجود این که سامسونگ هنوز هیچ موبایلی با برخورداری از این دوربین معرفی نکرده، اما دو گوشی شیائومی با نام‌های Mi CC9 Pro و Mi MIX Alpha از این سنسور استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود که این شرکت چینی در ماه‌های پیش رو نیز محصولات جدیدی با برخورداری از این دوربین روانه بازار کند.

با این تفاصیل طبیعی است که سامسونگ بخواهد ایزوسل برایت HMX را به صورت اختصاصی برای پرچمداران خود شخصی‌سازی کند و تفاوت‌هایی میان نسخه عادی این سنسور و نسخه اختصاصی آن ایجاد نماید. اگر این گزارش صحیح باشد، سنسور اختصاصی ایزوسل برایت HMX در انحصار خط تولید محصولات سامسونگ باقی می‌ماند.

از آن‌جایی که این روزها گزارش‌های زیادی درباره پرچمداران نسل بعدی سامسونگ منتشر می‌شود، نمی‌توانیم به تمام آن‌ها اعتماد کنیم و بهتر است تا دریافت اطلاعات بیشتر از منابع مختلف نسبت به صحت آن‌ها کمی تردید داشته باشیم. با این حال در صورت کسب جزئیات جدید حتما آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۱۸
طراحیش که دشمن‌کور کُنه♥️