خانهاخبار
برترین گوشی‌هایی که در دسامبر معرفی می‌شوند

برترین گوشی‌هایی که در دسامبر معرفی می‌شوند

در ماه دسامبر هم قرار است شاهد رونمایی برخی برندها از آخرین محصولات موبایلی سال 2019 ایشان باشیم. البته هیچکدام از این گوشی‌ها پرچمدار نیستند اما اغلب از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و میان رده سطح بالا به شمار می‌روند.
۱۳۹۸/۹/۱۸

فوریه و سپتامبر بدون شک از مهم‌ترین ماه‌ها در خلال سال شناخته می‌شوند؛ زیرا اغلب برندها در خلال همین دو ماه از پرچمداران جدید خودشان رونمایی می‌کنند. البته این اصلا بدین معنی نیست که در ماه‌های دیگر هیچ خبری نیست و محصولی معرفی نمی‌شود. برای مثال، در همین ماه دسامبر قرار است که گوشی‌های متعددی از برندهای مختلف رونمایی شود. البته اغلب این محصولات مبتنی بر ایده ارزشمندی نسبت قیمت به کیفیت هستند و پرچمدار در میانشان دیده نمی‌شود. در این مطلب تلاش کرده‌ایم به همه مدل‌هایی بپردازیم که قرار است در خلال ماه دسامبر رسماً رونمایی شوند.

Realme X50

image

 

برند زیرمجموعه اوپو قصد دارد در خلال ماه دسامبر از اولین گوشی 5G خودش رونمایی کند. از طرفی هم هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی مشخص نشده است. این سری جدید Realme X50 و Realme X50 Youth Edition نام دارد و گفته می‌شود که هر دو از امکان 5G بهره مند هستند. بر اساس شایعه‌ها، حداقل یکی از این دوگانه جدید از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765 یا 765G با مودم یکپارچه 5G قدرت می‌گیرد. مانند سایر محصولات برند Realme انتظار می‌رود که قیمت اقتصادی این دو گوشی جدید هم خیره کننده باشد.

Redmi K30

image

 

شیائومی رسما تأیید کرده است که سری Redmi K30 خود را 19 آذر رونمایی می‌کند. این سری شامل دو مدل Redmi K30 و Redmi K30 5G می‌شود که نسخه 5G آن هم از پردازنده اسنپدراگون 765G با مودم یکپارچه 5G قدرت می‌گیرد. تا به حال شایعه‌های متعدد توانسته است طراحی ظاهری این گوشی جدید را به نمایش بگذارد. بر اساس این گزارش‌ها، گوشی مذکور همچنین به دوربین اصلی چهارگانه شامل لنز استاندارد Sony IMX686 با وضوح 64 مگا پیکسلی در کنار لنزهای 8 + 5 + 2 مگا پیکسلی مجهز می‌شود. باتری این گوشی هم ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 30 واتی دارد؛ در حالی که دستگاه همچنین با پنل نمایش 6.67 اینچی توسعه یافته است. ناچ حفره‌ای درون نمایشگر آن کشیده طراحی شده است تا سازنده بتواند دوربین سلفی دوگانه با حسگر استاندارد 32 مگا پیکسلی در آن تعبیه کند.

OPPO Reno 3

image

 

سری جدید OPPO Reno 3 هم قرار است در دسامبر بدون پرچمدار معرفی شود. در این خانواده شاهد توسعه دو مدل Reno 3 و Reno 3 Pro هستیم. همانطور که گفتیم، این دو مدل پرچمدار نیستند، اما نسخه Pro قرار است از امکان ارتباطی 5G هم پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این دو گوشی جدید از پردازنده داخلی کوالکام اسنپدراگون 765 یا 765G با مودم 5G قدرت می‌گیرند. کمپانی اوپو هم باتری 4025 را برای این گوشی جدید در شاسی با ضخامت 7.7 میلی متر تأیید کرده است. همچنین باید به دوربین درون ناچ حفره‌ای به جای مکانیزم پاپ آپ در آن‌ها اشاره کنیم. شایعه شده است که OPPO Reno 3 به دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی خود مجهر می‌شود و لنز استاندارد 60 مگا پیکسلی هم دارد. این گوشی هوشمند چند روز پیش از رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کرد.

Samsung Galaxy A 2020

image

 

سامسونگ قصد دارد 12 دسامبر (21 آذر) از خانواده جدید Galaxy A 2020 خود رونمایی کند. انتظار می‌رود که حداقل دو گوشی جدید Galaxy A51 و A71 در این رویداد معرفی شود. از طرفی هم چند روز پیش متوجه شدیم که سامسونگ سه گوشی دیگر هم از این خانواده را به نام‌های A11، A31 و A41 در دست توسعه دارد. در خانواده Galaxy A ویژگی خاصی وجود دارد که سامسونگ بجز A تنها روی پرچمداران خود از آن استفاده کرده و آن هم ناچ حفره‌ای در میانه عرض نمایشگر است. ممکن است دوربین اصلی چندگانه در دو گوشی Galaxy A51 و A71 در قالب ظاهری L طراحی شود.

Vivo X30 5G

image

 

کمپانی ویوو تأیید کرده است که میان رده سطح بالای بعدی خود را به نام Vivo X30 در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) در چین معرفی می‌کند. این خانواده شامل دو مدل X30 و X30 Pro با پشتیبانی از 5G دوگانه می‌شود. این گوشی‌ها همچنین اولین گوشی هوشمند قدرت گرفته از پردازنده سامسونگ اگزینوس 980 هستند که اولین پردازنده موبایلی با مودم یکپارچه 5G شناخته می‌شود. دوربین چهارگانه اصلی این گوشی‌ها با چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده است و همچنین شامل لنز پریسکوپ و پشتیبانی از بزرگنمایی تا 60 برابر می‌شود. این گوشی در نمایشگر خود ناچ حفره‌ای در گوشه بالا سمت راست دارد و انتظار می‌رود که از تکنولوژی شارژ سریع 33 واتی هم پشتیبانی کند.

Realme XT 730G

image

 

تنها یک روز پس از معرفی گوشی Vivo X30T، انتظار می‌رود که نسخه جدیدی از میان رده Realme XT به نام Realme XT 730G در هند رونمایی شود. این گوشی جدید اساسا همان Realme XT است اما این بار از پردازنده اسنپدراگون 730G قدرت می‌گیرد و به دوربین بهتر و تکنولوژی شارژ پرسرعت‌تر مجهز شده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مصطفی

۱۳۹۸/۹/۱۸
Realme x2 pro بهترینه

alireza

۱۳۹۸/۹/۱۸
قائدتا این ها عرضه بشن باید قیمت a50 و ... بیاد پایین دیگه نه ؟؟؟ و اینکه این تاریخ عرضه ها زمانیه که تو ایران میاد یا تو ایران دیر تر میاد ؟؟؟ و اینکه چقدر طول میکشه با توجه به رونمایی این ها قیمت گوشی های دیگه بیاد پایین ؟؟؟ اصلا تقریبا چقدر میاد پایین ؟؟؟
بعد تو رنج قیمتی a50 که سه سه و خورده ایه گوشی بهتر ازش کدومه ؟؟؟
و تو قیمت پایینتر یعنی پایینتر از 3 تومن و حداکثر حداکثر دیگه 3 گوشی خوب چی هست ؟؟؟ a30 خوبه ؟؟؟