خانهاخبار
قابلیت پیش‌نمایش زبانه‌ها به‌زودی به کروم ویندوز می‌آید

قابلیت پیش‌نمایش زبانه‌ها به‌زودی به کروم ویندوز می‌آید

مرورگر کروم از چندی قبل در پلتفرم Chrome OS به قابلیتی مجهز شد که اجازه می‌داد پیش‌نمایش زبانه را مشاهده کنید. حالا گفته می‌شود که این قابلیت به‌زودی برای نسخه ویندوز کروم نیز منتشر خواهد شد.
۱۳۹۸/۹/۱۸

گوگل با قدرت به بهینه‌سازی و افزودن قابلیت‌های جدید به مرورگر کروم ادامه می‌دهد. این مرورگر در حال حاضر برترین مرورگر وب در سراسر دنیاست و ویژگی‌هایی دارد که ممکن است هر کسی از آن‌ها باخبر نباشد. یکی از این ویژگی‌ها پیش‌نمایش زبانه‌هاست که پیش‌تر در نسخه کلاسیک مرورگر اج مایکروسافت وجود داشت.

گوگل در ماه اکتبر امسال این قابلیت را به نسخه Chrome OS مرورگر خود اضافه کرد، اما سایر پلتفرم‌ها از این ویژگی بهره‌مند نشده بودند. حالا به نظر می‌رسد که به‌زودی باید شاهد عرضه این ویژگی در ویندوز باشیم. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد پیش‌نمایش زبانه‌ها را بدون نیاز به رفتن روی آن‌ها مشاهده کنند. همچنین امکان جابجا شدن میان پیش‌نمایش‌ها و حتی بازآرایی پیش‌نمایش‌ها نیز وجود خواهد داشت. قبلا ویدیویی از پیش‌نمایش این ویژگی در ماه اکتبر منتشر شده بود که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

طبق گزارش‌ها، این ویژگی قرار است صرفا برای ویندوز و لینوکس منتشر شود و صحبتی مبنی بر پشتیبانی از آن در macOS به میان نیامده است. فعلا نمی‌دانیم که ویژگی مذکور چه زمانی منتشر خواهد شد، اما به‌زودی باید شاهد انتشار آن روی نسخه قناری کروم باشیم. پس از عبور از نسخه قناری مدت زمان زیادی تا عرضه عمومی این ویژگی روی نسخه نهایی کروم باقی نخواهد ماند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)