خانهاخبار
نسخه 4.1 از سیستم عامل Fitbit OS منتشر شد

نسخه 4.1 از سیستم عامل Fitbit OS منتشر شد

مسئولان فیت بیت اواخر ماه گذشته قول دادند تا بسیاری از ایرادات سیستم عامل را در نسخه جدید برطرف نمایند.
۱۳۹۸/۹/۱۸

همان طور که می‌دانید، ساعت هوشمند Versa 2 محصول کمپانی Fitbit اخیرا با باگ‌های زیادی روبرو شده و کاربران خود را ناامید کرده است. اواخر ماه گذشته مدیران این شرکت قول دادند که به زودی، بروزرسانی جدیدی را منتشر کرده و اکثر ایرادات این محصول را برطرف خواهند کرد و در کنار آن، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی نیز خواهیم بود.

اگر در کشور آمریکا زندگی می‌کنید، می‌توانید هم اینک نسخه 4.1 از سیستم عامل Fitbit OS را برای ساعت هوشمند خود دریافت نمایید. مدیران فیت بیت برای ساعت هوشمند Versa 2، قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always on display) را در نظر گرفته‌اند و در کنار آن، شاهد اضافه شدن چند فیس کلاک جدید، بروزرسانی آمازون الکسا و بهبود دقت سنسور ضربان قلب هستیم.

برای سایر ساعت‌های هوشمند مانند Ionic، ورسا و ورسا لایت، این آپدیت جدید برخی تنظیمات پیشرفته برای ردیابی خواب (مانند Sleep Score و Smart Wake) را با خود به همراه خواهد داشت و از طرف دیگر، اپلیکیشن Excercise با ظاهری جدید روبرو شده و اپلیکیشنی جدید به نام agenda نیز اضافه شده است.

به یاد داشته باشید که بروزرسانی Fitbit OS 4.1 به مرور و به صورت جهانی برای کلیه ساعت‌های هوشمند عرضه خواهد شد. پس اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، کمی تأمل نمایید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)