خانهاخبار
ویدیوی جدیدی از ردمی K30 منتشر شد

ویدیوی جدیدی از ردمی K30 منتشر شد

در ویدیوی تازه‌ای که از تلفن هوشمند ردمی K30 منتشر شده است می‌توانیم ببینیم که این دستگاه به صورت پیش‌فرض از چه سیستم عاملی استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۱۷

ردمی K30 جدیدترین تلفن هوشمند زیربرند شیائومی است که ۱۰ دسامبر مصادف با ۱۹ آذر از راه می‌رسد. در چند وقت اخیر اطلاعات و تصاویر گوناگونی از این گوشی منتشر شده و حالا به‌تازگی ویدیوی کوتاهی از این موبایل در فضای اینترنت پخش شده است.

در این ویدیو جزئیات جدیدی پیرامون ردمی K30 مشخص نمی‌شود و فقط می‌توانیم ببینیم که این دستگاه به صورت پیش‌فرض از MIUI 11 استفاده می‌کند. با این حال تماشای آن خالی از لطف نیست.

ردمی K30 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی دارد و از پردازنده تازه‌وارد اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است و در بخش سلفی هم از لنزی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ردمی K30 باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و علاوه بر درگاه USB-C به جک ۳.۵ میلی متری هدفون مجهز شده است.

با توجه به این که زمان زیادی تا معرفی این دستگاه باقی نمانده بعید است که اطلاعات دیگری از این تلفن هوشمند منتشر شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم همراه جی‌اس‌ام بمانید تا روز سه‌شنبه این گوشی را به صورت رسمی به شما معرفی کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)