خانهاخبار
معرفی اسپیکر تسکو TS 2391

معرفی اسپیکر تسکو TS 2391

در این مقاله اسپیکری از تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که قابلیت‌هایی بیشتر از یک اسپیکر معمولی را دارد.
۱۳۹۸/۹/۱۶

اسپیکرها کارهایی بسیار بیشتر و کامل‌تر از گذشته پیدا کرده‌اند. اسپیکرهای قابل حمل به لطف اینکه از باتری‌های قابل شارژ پشتیبانی می‌کنند توانایی تبدیل شدن به محصولاتی با کارآیی متفاوت و بسیار بیشتر را دارند. امروز اسپیکری از تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر قابلیت اسپیکری ویژگی‌های دیگری را هم در خودش دارد.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

TS 2391

اسپیکری از تسکو که امروز در موردش صحبت می‌کنیم یک محصول بی‌سیم و کاملا قابل حمل است که به شما امکان می‌دهد در هر نقطه‌ای که دوست دارید موزیک مورد علاقه خودتان را با صدای رسا و فراگیر گوش دهید. این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند و راه‌های اتصالی بسیار متنوعی برایش در نظر گرفته شده.

image

می‌توانید از طریق بلوتوث، کارت حافظه خارجی، درگاه USB و اتصال دهنده آکس با این اسپیکر ارتباط برقرار کنید و موزیک مورد علاقه خودتان را گوش دهید. به علاوه پشتیبانی از رادیو هم برایش در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توانید به کانال‌های رادیویی مورد علاقه خودتان گوش دهید.

بدنه این اسپیکر از پلاستیک ساخته شده که سبب شده وزن زیادی نداشته باشد؛ البته دسته‌ای که برایش در نظر گرفته شده از آلومینیوم است که تاثیری در اضافه وزن آن ندارد. پلاستیکی که برای این اسپیکر در نظر گرفته شده در بخش‌های مختلفش طراحی و جنس متفاوتی دارد. در قاب جلوی اسپیکر شبکه‌ای توری را مشاهده می‌کنید که برای خارج شدن صدا از اسپیکرهای آن است.

image

در یک سمت این محصول کلیدهای کنترلی هستند که 4 کلید را در اینجا مشاهده می‌کنید. جنس این کلیدها هم از آلومینیوم است و خیلی راحت فشار داده می‌شوند؛ جنس پلاستیکی که این کلیدها را روی خودش جای داده از پلاستیک خشک است و طراحی‌ای شبیه به چرم دارد.

image

در قاب پشتی اسپیکر که پلاستیکی نرم را مشاهده می‌کنیم درگاه‌های ارتباطی قرار گرفته‌اند. این درگاه همگی زیر یک کاور پلاستیکی کاملا نرم هستند. زیر این کاور می‌توانید درگاه‌های یو اس بی، AUX، و کارت حافظه خارجی را مشاهده کنید علاوه بر اینکه درگاه اتصال شارژ، که از نوع میکرو یو اس بی است، هم زیر این درگاه دیده می‌شود.

image

در لبه دیگری از این اسپیکر بخش متفاوت آن را با دیگر اسپیکرها مشاهده می‌کنید. این اسپیکر تسکو به چراغ قوه مجهز شده که به کمک آن می‌توانید محیط را به خوبی هر چه تمام‌تر روشن کنید. نور این چراغ قوه به طرز فوق‌العاده‌ای زیاد است و نوری زنونی دارد و به علاوه امکان این را دارید که به عنوان چراغ SOS هم از آن استفاده کنید بدین صورت که چراغ شروع به چشمک زدن می‌کند و می‌توانید در مواقع ضروری از آن برای نشان دادن محلی که قرار گرفته‌اید کمک بگیرید. نور این چراغ قوه برد خیلی زیادی هم دارد.

image

تسکو برای 2391 از باتری‌ای با ظرفیت1200 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که می‌توانید مدت زمانی حدود 6 ساعت موزیک گوش کنید. برای شارژ این اسپیکر هم به زمانی در حدود 3 ساعت نیاز دارید.

image

از نظر کیفیت هم صدای قابل قبولی از این اسپیکر پخش می‌شود و می‌توانید به خوبی در محیط‌های باز هم به راحتی صدای خوبی از آن بشنوید. صدای اسپیکر بلند است اما در نهایت بلندی کیفیت تا حدودی افت پیدا می‌کند و به خصوص صدای بیس را کمتر می‌توانید بشنوید.

در مجموع اسپیکر TS 2391 محصولی کاملا دوست داشتنی و جذاب است که نسبت به قیمتی که برایش در نظر گرفته شده و پرداخت می‌کنید اسپیکری با طراحی خوب، کاملا قابل حمل و خوش ساخت را دریافت می‌کنید که کیفیت صدای اسپیکرها هم شما را به طور کامل راضی می‌کند.

image

عکس: روح اله حسینی
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)