خانهاخبار
تصاویر زنده جعبه و خود گوشی ردمی K30 افشا گردید

تصاویر زنده جعبه و خود گوشی ردمی K30 افشا گردید

ردمی K30 سه‌شنبه همین هفته رسما معرفی خواهد شد، اما در جدیدترین اخبار مربوط به این تلفن هوشمند اکنون شاهد انتشار تصاویر زنده جعبه و بدنه این دستگاه هستیم.
۱۳۹۸/۹/۱۷

به دنبال تایید رسمی شیائومی مبنی بر استفاده از نسل جدید تراشه‌های کوآلکام در محصولات آتی ردمی و شیائومی، شایعاتی پیرامون نسخه‌های 4G و 5G ردمی K30 منتشر شد و به دنبال آن این شرکت اعلام کرد که تلفن هوشمند مذکور را در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) معرفی می‌کند.

حالا در جدیدترین خبر، تصاویری از جعبه ردمی K30 و خود این دستگاه منتشر شده است. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید در شبکه اجتماعی چینی ویبو به دست آمده و در کنار آن متنی نوشته شده که می‌گوید این جعبه تقریبا به طور کامل سفید است و فقط نوشته بزرگی نام این گوشی را روی آن نشان می‌دهد. البته در پشت جعبه نیز لوگوی Big Devil ردمی مشاهده می‌شود.

image
 
image

در بخش دوم تصاویر خود ردمی K30 را می‌بینیم که نشان اسلات دوگانه سیم کارت روی آن پیداست. دستگاهی که در این تصویر دیده می‌شود تقریبا صورتی رنگ است و بخش پایین آن محو شده است.

انتظار می‌رود ردمی K30 در دو مدل در تاریخ ۱۹ آذر معرفی شود. مدل 5G از پردازنده اسنپدراگون 765G و مدل 4G از پردازنده اسنپدراگون 730G استفاده خواهد کرد. این دستگاه حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. ردمی K30 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با کیفیت +FHD خواهد داشت و در قاب پشتی آن دوربینی چهارگانه تعبیه شده است.

image
 
image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۸/۹/۱۷
حافظه داخلی 12 گیگ ؟ اشتباه نوشتید