خانهاخبار
مچ‌بند هوشمند Huawei Band 4 Pro معرفی شد

مچ‌بند هوشمند Huawei Band 4 Pro معرفی شد

هوآوی در ماه اکتبر از مچ‌بند Band 4 رونمایی کرده بود، اما حالا نوبت به نسخه بهبودیافته این دستگاه رسیده تا با نام Band 4 Pro از 21 آذر رسما در ویترین فروشگاه‌ها قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۹/۱۷

هوآوی پنج‌شنبه هفته پیش از سه تلفن هوشمند جدید از خانواده Nova 6 رونمایی کرد. اما در آن مراسم محصول دیگری هم معرفی شد که خیلی از رسانه‌ها توجهی به آن نداشتند. آن محصول Huawei Band 4 Pro است که نسخه بهبودیافته هوآوی بند ۴ به حساب می‌آید. بند ۴ در اکتبر معرفی شده بود، ولی حالا نسخه پرو این دستگاه آمده تا با ویژگی‌های جدید خود کاربران بیشتری را جذب این مچ‌بند هوشمند کند.

image

هوآوی بند ۴ پرو نمایشگری رنگی با اندازه ۰.۹۵ اینچ از نوع آمولد دارد که دارای رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل است و می‌توانید ۴۰ کاراکتر چینی را در هر خط نشان دهد. این دستگاه ۱۰۰ واچ فیس پیش‌فرض دارد که البته شما می‌توانید از واچ فیس‌های شخص ثالث هم در کنار آن‌ها استفاده کنید. بند ۴ پرو فریم فلزی و بند سیلیکونی ویژه‌ای دارد که با پوست دست سازگار است. وزن دستگاه بسیار کم در نظر گرفته شده و بستن آن بسیار ساده است.

بند ۴ پرو ۱۱ حالت ورزشی پیش‌فرض دارد که می‌تواند ۱۲۷ نوع اطلاعات ورزشی را ثبت کند. این دستگاه همچنین یک ردیاب GPS داخلی دارد و مثل آنر بند ۵ از سنسور سنجش سطح اکسیژن خون یا SpO2 برخوردار است. مطابق انتظار قابلیت ثبت ضربان قلب نیز در این دستگاه وجود دارد.

image

بند ۴ پرو چیپ مستقل NFC دارد که می‌تواند برای پرداخت‌های الکترونیکی یا در سیستم حمل و نقل عمومی چین استفاده شود. اگرچه طراحی این دستگاه شباهت زیادی به بند ۴ دارد، اما درگاه شارژر آن حالا دارای سه پین است.

هوآوی بند ۴ پرو با قیمت ۵۶ دلار در سه رنگ صورتی، سیاه و طلوع کهربایی به بازار می‌آید. عرضه عمومی این دستگاه از تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) انجام خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)