خانهاخبار
گلکسی S11e هم احتمالا از 5G پشتیبانی می‌کند

گلکسی S11e هم احتمالا از 5G پشتیبانی می‌کند

بر اساس اسنادی که ظاهرا از مرجع اطلاعاتی 3C منتشر شده است، ارزان قیمت‌ترین عضو خانواده گلکسی اس بعدی یعنی گلکسی S11e از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۹/۱۶

بر اساس اسنادی که از مرجع اطلاعاتی 3C چین منتشر شده است، گلکسی اس ۱۱ ای سال آینده از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات ساعاتی پیش در وب‌سایت IndiaShopps منتشر شد که بهتر است با کمی تردید به آن نگاه کنیم.

بر اساس اسناد مرجع 3C گلکسی اس ۱۱ ای که با شماره مدل SM-G9810 در سیستم ثبت شده از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که نسبت به شارژ سریع ۱۵ واتی گلکسی اس ۱۰ ای پیشرفت قابل توجهی به حساب می‌آید. با این حال، همان طور که گفتیم مهم‌ترین ویژگی این دستگاه پشتیبانی از 5G خواهد بود.

image

در سال ۲۰۱۹ تنها دستگاه خانواده گلکسی اس که از 5G پشتیبانی می‌کرد گلکسی اس ۱۰ فایو جی بود که گران‌ترین قیمت را در برابر برادران خود داشت. اما حالا اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از این فناوری به ارزان‌ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۱ می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ باشد. البته همان طور که به اطلاع شما رسانده بودیم، کوآلکام امسال محصولی معرفی کرده که بستر ورود 5G به دنیای گوشی‌های میان‌رده را تسهیل می‌کند.

با این همه، هنوز نباید با قطعیت این اطلاعات را بپذیریم. منتها اگر گلکسی اس ۱۱ ای از 5G پشتیبانی کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تمام گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ از این فناوری پشتیبانی کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)