خانهاخبار
رندرهای گلکسی A51 منتشر شد؛ رونمایی در 12 دسامبر

رندرهای گلکسی A51 منتشر شد؛ رونمایی در 12 دسامبر

رندرهای گلکسی A51 سامسونگ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره در مرکز نمایشگر مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۱۶

بسیاری منتظر رونمایی از گوشی گلکسی A51 هستند. این دستگاه به عنوان جایگزین گوشی محبوب گلکسی A0 وارد بازار می‌شود و بر اساس شایعات، با پیشرفت‌های زیادی همراه است. به تازگی رندرهای رسمی گلکسی A51 به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند. این گوشی هوشمند در آینده نزدیک رسما معرفی می‌شود.

همانطور که در رندرهای جدید مشاهده می‌کنید، این اسمارت فون دارای حفره در مرکز نمایشگر است که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 بودیم. انتظار می‌رود طراحی پنل جلویی بسیاری از گوشی‌های سری A 2020 شبیه به گلکسی A51 باشد. به نظر می‌رسد طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل کنونی خود بهبودهایی را تجربه می‌کند.

image

روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی یک المان چهارگوش هستیم که سنسورهای دوربین اصلی با چیدمان L شکل درون آن قرار گرفته‌اند. تمام دکمه‌های فیزیکی گلکسی A51 در سمت راست فریم به چشم می‌خورند. انتظار می‌رود سامسونگ دکمه‌های گوشی‌های سری گلکسی S11 را نیز در سمت راست قرار دهد. ابعاد گلکسی A51 برابر با 7.9 × 73.6 × 158.5 میلی‌متر بوده و وزن آن به 172 گرم می‌رسد.

انتظار می‌رود قدرت گلکسی A51 توسط چیپست اگزینوس 9611 تامین شود و آن را 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی کند. احتمالا این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی باشد. نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود. حفره موجود درون این صفحه نمایش، یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را میزبانی می‌کند. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و قدرت آن توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

image

گلکسی A51 در مقایسه با نسل کنونی خود به دوربین جدیدی مجهز می‌شود. این دستگاه از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است. سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2، سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم f/2.4 سایر سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

در گذشته سامسونگ ویتنام به معرفی گوشی‌های سری گلکسی A 2020 در تاریخ 12 دسامبر اشاره کرده بود. در این تاریخ احتمالا با گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 ملاقات می‌کنیم. سایر گوشی‌های این سری مانند گلکسی A81 و گلکسی A91 به احتمال زیاد سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)