خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 لایت فاش شد

ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 لایت فاش شد

بر اساس اطلاعات جدید، گلکسی نوت 10 لایت به باتری بزرگتری در مقایسه با گلکسی نوت 10 پلاس مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۱۶

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با پرچمداران سال آینده سامسونگ یعنی گلکسی S11، گلکسی S11 پلاس و گلکسی S11e بودیم. انتظار می‌رود پیش از معرفی این محصولات، شاهد رونمایی از دو گوشی هوشمند دیگر این برند کره‌ای باشیم. گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت این محصولات را تشکیل می‌دهند که برخلاف نام خود، به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده‌اند و از طراحی جذابی بهره می‌برند. گلکسی نوت 10 لایت از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و دارای باتری با ظرفیت بالاست.

در سال‌های اخیر شاهد تغییر در طراحی پرچمداران سامسونگ و همچنین بهبود کیفیت دوربین آن‌ها بودیم؛ با این حال این گوشی‌های هوشمند در زمینه باتری پیشرفت زیادی نداشتند. به نظر می‌رسد این برند کره‌ای قصد دارد سال آینده میلادی تغییری در این رویه داشته باشد و ظرفیت باتری محصولات خود را افزایش دهد. نزدیک به دو سال پیش شاهد عرضه گلکسی نوت 8 مجهز به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و با وزن 195 گرم بودیم. سال گذشته میلادی گوشی گلکسی نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار شد. امسال گلکسی نوت 10 پلاس با وزن مشابه گلکسی نوت 8 در اختیار خریداران قرار گرفت، با این تفاوت که ظرفیت باتری آن به 4300 میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کرد.

image

بر اساس اطلاعات جدید، گلکسی نوت 10 لایت با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد. در حال حاضر ابعاد و همچنین وزن آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود ضخامت کمی داشته باشد. به احتمال زیاد ضخامت این گوشی هوشمند و وزن آن به ترتیب کمتر از 8.5 میلی‌متر و 205 گرم باشد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت 10 لایت آن را در رده گلکسی A90 5G قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، گلکسی A91 به عنوان گلکسی S10 لایت وارد بازار می‌شود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ معرفی این محصولات به اینترنت راه پیدا نکرده است.

به نظر می‌رسد گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت مانند گوشی گلکسی نوت 10 پلاس از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند. این محصولات از صفحه نمایش 6.7 اینچی بهره می‌برند که در مرکز آن یک حفره قرار می‌گیرد. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 بودیم. اطلاعاتی در رابطه با رزولوشن و نسبت تصویر نمایشگر این دستگاه‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

image

گفته می‌شود قدرت گلکسی S10 لایت توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می‌شود، پردازنده‌ای که در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 مورد استفاده قرار گرفته است. گلکسی نوت 10 لایت به چیپست اگزینوس 9810 مجهز می‌شود، این تراشه وظیفه تامین قدرت گلکسی نوت 9 را برعهده داشته است. گلکسی نوت 10 لایت از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و احتمالا در بازار ایالات متحده آمریکا مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 به فروش می‌رسد. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به 6 گیگابایت رم و دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ارمین

۱۳۹۸/۹/۱۶
با توجه به سخت افزار پایین تر a81 (نوت ۱۰) نسبت به a91 (اس ۱۰) بنظر قیمت پایین تدی خواهد داشت.