خانهاخبار
رندر گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت به اینترنت راه پیدا کرد

رندر گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت به اینترنت راه پیدا کرد

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت رونمایی خواهد کرد. به تازگی رندر این محصولات منتشر شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۶

در هفته‌های اخیر افشاگری‌های زیادی در رابطه با گوشی‌های گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت صورت گرفته است. امروز رندر جدیدی از این محصولات در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که طراحی پنل جلویی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. همانطور که شایعات اشاره کرده بودند، این دو گوشی هوشمند دارای حاشیه کمی در اطراف نمایشگر خود هستند و از حفره در مرکز آن بهره می‌برند. سامسونگ برای آن‌ها صفحه نمایش مسطح در نظر گرفته است. بر اساس شایعات، این دو گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز می‌شوند که حفره درون آن‌ها دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کنند. پنل جلویی این محصولات حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف خود دارند.

متاسفانه در رندر منتشر شده، طراحی پنل پشتی این محصولات به نمایش گذاشته نشده است. بر اساس شایعات، گلکسی اس 10 لایت به یک المان چهارگوش روی پنل پشتی خود مجهز می‌شود که 3 سنسور و یا 4 سنسور را به همراه فلاش LED میزبانی می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 لایت دارای یک ماژول مربعی شکل با سه سنسور دوربین باشد. ساعت نمایش داده شده روی نمایشگر و همچنین آیکون‌های حاضر در آن، با محصولات کنونی سامسونگ متفاوت است؛ بنابراین شاید این رندرها توسط تولیدکنندگان لوازم جانبی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده باشند.

این گوشی‌های هوشمند علاوه بر طراحی جذاب، به مشخصات فنی مناسبی نیز مجهز می‌شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصولات به پردازنده اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9810 مجهز می‌شوند. این پردازنده‌ها به ترتیب در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود این دو اسمارت فون به صورت پیش فرض دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی باشند و همچنین از کارت حافظه خارجی پشتیبانی کنند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای آن‌ها 8 گیگابایت رم در نظر بگیرد.

image

از سایر مشخصات فاش شده می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی نوت 10 لایت و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی S10 لایت اشاره کرد. اطلاعات اولیه به معرفی این محصولات در ماه جاری میلادی اشاره کرده بودند؛ با این حال گزارش‌های اخیر خبر از رونمایی از این دو گوشی هوشمند در اواسط ماه ژانویه 2020 می‌دهند. این دستگاه‌ها ابتدا در کشورهای آسیایی و هند برای فروش عرضه می‌شوند.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت در کشورهای مختلف با نام‌های متفاوتی عرضه شوند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت 10 لایت با نام گلکسی A81 و گلکسی S10 لایت با نام گلکسی A91 به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)