خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی S11 پلاس لو رفت!

ظرفیت باتری گلکسی S11 پلاس لو رفت!

سال آینده میلادی گوشی‌های سری گلکسی S11 معرفی می‌شوند. به تازگی ظرفیت باتری گلکسی S11 پلاس فاش شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۵

در هفته‌های اخیر شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران سال آینده میلادی بودیم. بالاترین مدل آن‌ها، گلکسی S11 پلاس بوده که به نظر می‌رسد به ویژگی‌های بی‌نظیری مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند در تمام زمینه‌ها عملکرد بی‌نظیری خواهد داشت و برخلاف بسیاری از پرچمداران موجود در بازار، به باتری با ظرفیت بالا مجهز می‌شود تا شارژدهی بالایی برای خریداران به همراه داشته باشد.

به تازگی تصویری از یک باتری سامسونگ منتشر شده که گفته می‌شود درون گوشی گلکسی اس 11 پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این باتری به تازگی با شماره مدل EB-BG988ABY تاییدیه دریافت کرده که ظرفیت آن را مشخص کرده است. این باتری دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. در صورتی که این باتری درون گلکسی S11 پلاس قرار بگیرد، تبدیل به اولین پرچمدار سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌شود. هم اکنون این لقب در اختیار گلکسی S10 5G با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی قرار دارد. گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی اس 10 پلاس به ترتیب دارای باتری 4300 و 4100 میلی آمپر ساعتی هستند.

image

دو سال پیش شاهد عرضه گلکسی S9 پلاس با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بودیم. این ظرفیت در زمان معرفی پرچمدار سامسونگ بسیار مناسب بود و شارژدهی بالایی برای کاربران به همراه داشت. سامسونگ تا به امروز تنها 4 گوشی هوشمند با باتری غول پیکر معرفی و عرضه کرده است؛ بنابراین استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در گلکسی S11 پلاس از اهمیت بالایی برخوردار است.

گلکسی اس 11 پلاس علاوه بر استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، احتمالا از فناوری شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری همزمان با رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شد. پرچمدار آینده سامسونگ از شارژ بی‌سیم و شارژ وایرلس معکوس نیز پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد هدفون گلکسی بادز را به صورت بی‌سیم و توسط گوشی هوشمند خود شارژ کنند.

استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در گوشی گلکسی S10 پلاس می‌توانست شارژدهی بسیار بالایی برای کاربران به همراه داشته باشد اما نباید منتظر چنین موضوعی برای گلکسی S11 پلاس باشیم. در حقیقت سامسونگ چندین ویژگی جدید با مصرف انرژی بالا را برای پرچمداران آینده خود در نظر می‌گیرد که باعث می‌شوند این شرکت کره‌ای ظرفیت باتری پرچمداران خود را افزایش دهد. سامسونگ قصد دارد ابعاد صفحه نمایش محصولات خود را افزایش داده و همچنین نرخ نوسازی بالاتری برای آن‌ها در نظر بگیرد.

image

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.4 و 6.9 اینچی خواهند بود و احتمالا رفرش ریت آن‌ها برابر با 120 هرتز است. نمایشگر مورد استفاده در این محصولات دارای حفره در مرکز خود است. در حال حاضر تمام محصولات سامسونگ دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 60 هرتز هستند؛ با این حال انتظار می‌رود سال آینده این روند تغییر کند و این شرکت نیز مانند گوگل و وان پلاس، رفرش ریت بالاتری را برای پرچمداران خود در نظر بگیرد.

یکی دیگر از دلایل افزایش ظرفیت باتری می‌تواند مربوط به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باشد. سامسونگ در ایالات متحده آمریکا از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد. این پردازنده از مودم مستقل X55 بهره می‌برد. در سایر کشورها شاهد استفاده از پردازنده اگزینوس 990 به همراه مودم 5G خواهیم بود. در حالی که شاهد کاهش مصرف انرژی مودم‌های 5G در مقایسه با سال گذشته میلادی هستیم، همچنان مصرف انرژی آن‌ها از مودم‌های 4G بالاتر است.

نسل آینده پرچمداران سامسونگ به صورت پیش فرض از اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بهره می‌برد. این سیستم عامل در مقایسه با اندروید 9 پای عملکرد بهینه‌تری دارد که باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. در نهایت باید به مصرف بهینه‌تر انرژی توسط چیپست‌های اسنپدراگون 865 و اگزینوس 990 اشاره کرد که باعث شارژدهی بالاتر باتری می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۱۷
سلام. خیر. ریت۱۲۰ و ۹۰ و اینا از قابلیت‌های نسل جدید نمایشگرها هستش. مثل این می‌مانه که بگی با بروزرسانی جدید "ظرفیت باتری گوشی" هم افزایش پیدا می‌کنه؟!
بنابراین بذارید دیوار بفروشیدش و گلکسی11 را در ماه‌آوریل تهیه کنید

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۱۶
مثل عاشقی که یه چکمه‌ای پوشیده و شاخه‌گل‌رازقی بدست وایساده کنارخیابان منتظرِ دلبرش؛ ما هم بی‌صبرانه منتظر گلکسی۱۱ هستیم?
دِلبر شیرین..مهربون یارم، یااارم
نده بیش از این، دیگه آزارم.. زاارم

Emin1390

۱۳۹۸/۹/۱۵
سلام.ی سوال داشتم میشه جواب بدین.گوشی من نوت ۹ سامسونگه.ایا با بروز رسانی اندروید ۱۰ و رابط کاربری وان یو ای ۲ گوشیم از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکند؟اخه جایی خوندم میشه.ممنون میشم جواب بدین