خانهاخبار
نوکیا 2.3 با 2 روز شارژدهی معرفی شد

نوکیا 2.3 با 2 روز شارژدهی معرفی شد

شرکت HMD Global از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. نوکیا 2.3 به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۵

گوشی نوکیا 2.3 از راه رسید. این دستگاه جدیدترین گوشی اقتصادی نوکیا بوده که از سیستم عامل اندروید وان بهره می‌برد و با قیمت 109 یورو به فروش می‌رسد. نوکیا برای ساخت بدنه این اسمارت فون از پلاستیک استفاده کرده است. در جلوی آن شاهد قرارگیری صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی هستیم که اطراف آن حاشیه‌های مناسبی به چشم می‌خورد. روی فریم آن شاهد قرارگیری یک دکمه مخصوص دستیار گوگل اسیستنت هستیم.

پنل پشتی نوکیا 2.3 دارای پوشش نانو سه بعدی بوده که باعث بهبود چسبندگی آن به دست کاربر می‌شود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، Sand و زغالی به فروش می‌رسد. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست هلیو A22 تامین می‌شود که آن را 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. کاربران در این دستگاه می‌توانند از کارت حافظه خارجی استفاده کنند. نوکیا 2.3 از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و دارای بلوتوث 5.0، پورت microUSB، رادیو FM و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

image

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 بوده که توسط یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است که از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند. این سنسور درون برش قطره‌ای نمایشگر قرار گرفته است. وظیفه تامین انرژی نوکیا 2.3 بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که به ادعای نوکیا، تا 2 روز قادر به همراهی کاربر است. این دستگاه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و تنها قادر به پشتیبانی از شارژ 5 واتی است.

این گوشی نوکیا از سیستم عامل اندروید وان بهره می‌برد که تا دو سال بروزرسانی دریافت می‌کند و تا 3 سال برای آن پچ‌های امنیتی عرضه می‌شود. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 است و نوکیا تاریخی برای عرضه اندروید 10 اعلام نکرده است. در حالت کلی این گوشی هوشمند به مشخصات فنی ضعیفی مجهز شده، ولی با توجه به قیمت نمی‌توان به آن خرده گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۹/۱۶
" مشخصات فنی ضعیفی مجهز شده" ؟!
پایین رده است و همه چیزش آرمانی