خانهاخبار
رندرهای گلکسی نوت 10 لایت با دوربین کوچک‌تر منتشر شد

رندرهای گلکسی نوت 10 لایت با دوربین کوچک‌تر منتشر شد

اکانت افشاگر OnLeaks و وبسایت 91Mobiles به صورت مشترک رندرهایی از گلکسی نوت 10 لایت منتشر کرده‌اند که در آن‌ها دستگاه با ماژول دوربینی کوچک‌تر از نمونه‌های رویت‌شده در نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۱۵

اکانت افشاگر معروف OnLeaks که پیش‌تر رندرهای گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی A91 را منتشر کرده بود، حالا این بار به سراغ گلکسی نوت ۱۰ لایت یا گلکسی A81 رفته است. این افشاگر معروف در جدیدترین مطلب ارسالی خود رندرهای سیاه رنگی را از این تلفن هوشمند منتشر کرده که اگرچه جزئیات زیادی از آن مشخص نیست، اما می‌توانیم کوچک‌تر بودن ماژول دوربین را بر روی بدنه ببینیم.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی A81 دوربینی چهارگانه متشکل از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم ۲ یا ۵ برابری و سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد داشت. البته فعلا مشخص نیست که این اطلاعات تا چه اندازه صحیح باشد.

گفته می‌شود که گلکسی نوت ۱۰ لایت نمایشگری ۶.۵ تا ۶.۷ اینچی داشته باشد. در مرکز بخش بالایی این صفحه نمایش حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. همچنین با توجه به عدم حضور حسگر اثر انگشت فیزیکی می‌توان حدس زد که این دستگاه حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای داشته باشد.

image

ابعاد گلکسی نوت ۱۰ لایت ۱۶۳ در ۷۶ در ۸.۶ میلی متر است. این گوشی برخلاف گلکسی اس ۱۰ لایت قلم هوشمند S Pen دارد تا آن را به عضوی از خانواده نوت تبدیل کند. علاوه بر قلم، در پایین دستگاه درگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز دیده می‌شود.

این گوشی قبلا با شماره مدل SM-N770F و چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود. اگزینوس ۹۸۱۰ همان پردازنده‌ای است که سال گذشته در گلکسی نوت ۹ به کار گرفته شد.

طبق اخبار، سری جدید گوشی‌های گلکسی A قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر معرفی شود و علاوه بر گلکسی A81 که احتمالا همان گلکسی نوت ۱۰ لایت خواهد بود، ظاهرا باید منتظر گلکسی A71 و A51 نیز باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)