خانهاخبار
موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

میان‌رده جدید موتورولا با نام One Hyper آمده تا با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و قیمت جذابش بخش بزرگ‌تری از بازار را جذب کند. این گوشی اولین موبایل موتورولا با اندروید 10 است.
۱۳۹۸/۹/۱۴

هرچند موتورولا در پی ورود مجدد به بازار تلفن‌های هوشمند پرچمدار است و به‌تازگی با RAZR 2019 به رقیب تازه‌ای در عرصه گوشی‌های تاشو تبدیل شده، اما حالا در انتهای سال ۲۰۱۹ یک میان‌رده دیگر از کارخانه‌های این شرکت بیرون می‌آید. Motorola One Hyper گوشی خوش‌چهره‌ای با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. این دستگاه در قاب پشتی خود دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دارد و قیمتش فقط ۴۰۰ دلار است.

موتورولا وان هایپر اولین تلفن هوشمند موتورولا است که از دوربین سلفی با طراحی پاپ‌آپ استفاده می‌کند. این مکانیزم عملکرد خودکار دارد و با ورود و خروج به حالت دوربین سلفی باز و بسته می‌شود. علاوه بر این، اگر گوشی در حین عکاسی از دست شما بیفتد، دوربین سلفی به صورت خودکار بسته می‌شود تا آسیبی نبیند.

image

این تلفن هوشمند همچنین اولین موبایل موتورولا با سیستم عامل اندروید ۱۰ است. وان هایپر نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد که با توجه به نبود ناچ حاشیه بسیار کمی روی آن دیده می‌شود. نسبت صفحه به بدنه این گوشی ۸۵ درصد است و صفحه نمایش آن با نسبت تصویر ۱۹:۹ کیفیت +FHD دارد. در قاب پشتی وان هایپر حسگر اثر انگشتی قرار گرفته که با دریافت نوتیفیکیشن حلقه اطراف آن می‌درخشد. شما می‌توانید رنگ‌های چراغ این حلقه را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

دوربین عقب وان هایپر دارای سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری شبانه است. سنسور دوم این دوربین لنزی ۸ مگاپیکسلی از نوع عریض با زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای است. این گوشی از قابلیت‌های نرم‌افزاری مرسوم موتورولا برای بهینه‌سازی قابلیت‌های دوربین بهره می‌برد.

image

جدیدترین عضو خانواده وان موتورولا از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که می‌توانید با کمک کارت حافظه آن را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. این گوشی دارای یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۳۸ ساعت دوام بیاورد. این باتری از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما در آمریکا فقط شارژر ۱۸ واتی درون جعبه قرار می‌گیرد. وان هایپر همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد.

این دستگاه از امروز به قیمت ۴۰۰ دلار از طریق فروشگاه آنلاین Motorola.com به فروش می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)