خانهاخبار
رنگ قرمز ردمی K30 با اسنپدراگون 765G در تصاویر جدید نمایان شد

رنگ قرمز ردمی K30 با اسنپدراگون 765G در تصاویر جدید نمایان شد

با توجه به این که حدود یک هفته تا معرفی ردمی K30 باقی مانده، روزبه‌روز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر می‌شود. به‌تازگی نیز اطلاعاتی درباره پردازنده و فناوری‌های ارتباطی این دستگاه به اشتراک گذاشته شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۳

ردمی K30 قرار است در تاریخ ۱۹ آذر معرفی شود و در چند وقت اخیر اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند منتشر شده است. حالا امروز چند تصویر تبلیغاتی جدید از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که بخش دیگری از مشخصات ردمی K30 را معلوم می‌کند.

شرکت ردمی دو تصویر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته که یکی ردمی K30 را با حسگر اثر انگشت کناری نشان می‌دهد و دیگری تایید می‌کند که این تلفن هوشمند از هر دو حالت مستقل و غیرمستقل فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

image

ردمی K30 از چیپست اسنپدراگون 765G و ردمی K30 پرو از چیپست اسنپدرگون 855 پلاس استفاده خواهد کرد. گوشی جدید ردمی دوربین سلفی دوگانه دارد که به صورت حفره‌ای در صفحه نمایش این دستگاه تعبیه شده است.

image

علاوه بر این، یک پوستر تبلیغاتی دیگر نیز به اشتراک گذاشته شده که در آن می‌توانیم نسخه‌ای قرمز رنگ از ردمی K30 را ببینیم. پیش از این وجود نسخه بنفش این دستگاه در تصاویر قبلی تایید شده بود.

شیائومی مالک زیربرند ردمی این تلفن هوشمند را در تاریخ ۱۰ دسامبر مصادف با ۱۹ آذر معرفی خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضوانه

۱۳۹۸/۹/۱۴
هرجور حساب کنید این رنگ قرمز نیستااا...!