خانهاخبار
خدمات آنلاین بیمه؛ صنعت بیمه کشور در راه مدرنیته

خدمات آنلاین بیمه؛ صنعت بیمه کشور در راه مدرنیته

تا همین چند سال پیش صنعت کشور به شکل سنتی مشغول به کار بود. روندی که طی بیشتر از 50 سال همچنان در قالب کهنه و قدیمی خود فعالیت می‌کرد. همه ما با بیمه‌ها سر و کار داریم و به نوعی خرید، استعلام و یا استفاده از بیمه‌نامه را تجربه کرده‌ایم.
۱۳۹۸/۹/۱۲
بیمه شخص ثالث

تا همین چند سال پیش صنعت کشور به شکل سنتی مشغول به کار بود. روندی که طی بیشتر از 50 سال همچنان در قالب کهنه و قدیمی خود فعالیت می‌کرد. همه ما با بیمه‌ها سر و کار داریم و به نوعی خرید، استعلام و یا استفاده از بیمه‌نامه را تجربه کرده‌ایم. در کنار محدودیت‌هایی که خرید سنتی بیمه برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کرد، وقت‌گیر بودن خرید و دریافت بیمه‌نامه نیز معضل بزرگی بود. این مسئله همچنان باقی بود تا اولین استارت‌اپ‌های فروش و خدمات آنلاین بیمه‌ای مانند بیمیتو به وجود آمدند و بازار بیمه کشور را با تحولی بزرگ که به نفع مردم و بیمه‌گزار بود تغییر دادند.

فروش بیمه‌ها به صورت آنلاین چگونه ممکن شد؟

طبیعتاً فروش بیمه به صورت آنلاین چالش‌های خودش را دارد. از مقاومت بازار سنتی در مقابل تغییر تا جلب اعتماد مردم و ارایه خدماتی شفاف همگی مسائلی بود که باید توسط این شرکت‌های نوظهور که می‌خواستند با غول‌های بازار سنتی بیمه مقابله کنند حل می‌شد. فروش این شرکت‌ها معمولاً از بیمه‌های اصلی شروع شد. همه ما با بیمه شخص ثالث آشنا هستیم یا نام آن به گوش‌مان خورده است. بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری است که به همین دلیل باید توسط همه صاحبان خودرو خریداری شود. خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و دریافت آن در محل، می‌توانست تجربه خوشایندی برای افراد باشد. اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود فضای آنلاین امکانات فراوانی در اختیار ما قرار می‌دهد که در بازار سنتی به هیچ وجه وجود ندارد.

امکان مقایسه و انتخاب، برگ برنده بازار آنلاین بیمه

بیمه بدنه

نکته مهم در فضای آنلاین این است که نه تنها محدودیت‌های بازار سنتی بیمه را ندارد بلکه امکانات جدید و ارزشمندی را در اختیار بیمه‌گزار قرار می‌دهد که باعث جلب اعتماد مخاطبان می‌شود. در بیمیتو امکان مقایسه قیمت، تعداد و سقف تعهدات بیمه‌نامه در اختیار افراد قرار داده می‌شود و همه می‌توانند حتی قبل از خرید بیمه و قبل از آنکه پولی بپردازند از قیمت بیمه و شرایط آن در بین همه شرکت‌های بیمه آگاه شوند. همه این‌ها تنها در عرض چند دقیقه و با وارد کردن اطلاعاتی مختصر به بیمه‌گزار نشان داده می‌شود در صورتی که بیمه‌گزار به هیچ‌وجه نمی‌تواند به همه این اطلاعات در بازار سنتی کشور دست پیدا کند. طبیعی است هرگز این امکان وجود ندارد که فرد به همه شرکت‌های بیمه سر بزند و برای بیمه مورد نیاز خود استعلام بگیرد. این امکانی بسیار مفید است و مثلاً در زمان خرید بیمه بدنه 

که قیمت آن در شرکت‌های مختلف بسیار متفاوت است، به بیمه‌گزار کمک می‌کند تا ارزان‌ترین بیمه‌ای که در عین حال پاسخگوی نیاز وی باشد را خریداری کند.

خرید، مقایسه و خدمات آنلاین و نامحدود بیمه در بیمیتو

بیمیتو اگرچه در ابتدای راه است اما توانسته خود را به عنوان یک سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه در بین مخاطبان بیمه بشناساند. دیگر نیازی نیست برای خرید بیمه و یا دریافت اطلاعات بیمه‌ای به نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید. کافی است سری به سایت یا اپلیکیشن بیمیتو بزنید. در بیمیتو می‌توانید از بیمه‌ای که می‌خواهید استعلام بگیرید تا از قیمت و شرایط آن مطلع شوید و پس از کسب اطمینان، بیمه خود را آنلاین خریداری کنید. بیمه‌نامه نیز بعد از صدور به صورت رایگان به آدرس شما ارسال می‌شود. با نگاهی گذرا به این امکانات نامحدود می‌توانیم ببینیم که برنده این رقابت، شرکت‌های آنلاین بیمه هستند و دیر یا زود بخش بزرگی از جامعه خدمات بیمه‌ای خود را به صورت آنلاین انجام خواهند داد. اگر به دنبال تجربه‌ای خوشایند و راحت از خرید بیمه هستید، می‌توانید به بیمیتو اطمینان کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهشاد

۱۳۹۸/۹/۱۳
بیکاری هزاران نماینده و شعب بیمه